środa, 29 maja 2013

Laleczki


      Cześć :)



Moja siostra uwielbia szydełkowe robótki nie ma bloga, więc czasem pokazuję tu jej prace :)
Jak dla mnie jest genialna w tym  bo jej szydełkowe lale są śliczne, zobaczcie sami....














 Ja skończyłam szydełkować jedna nogę lalce :D  kiedyś na pewno ją skończę-mam nadzieję.. ;)   Właśnie dotarł do mnie materiał...wiem wiem... nie każdemu może się podobać, ale mi bardzo bo jest inny i rzuca się w oczy... mam chętkę uszyć sobie coś na podobieństwo kurtki,ale bez zamka, guzików luzem do ubrania .






      Do zobaczenia szyciowo .... 
         
                i słonecznych dni Wam Kochani życzę :)



38 komentarzy:

  1. Świetne dzierganki, baaardzo podoba mi się różowy słonik, taki optymistyczny!

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG świetne są te laleczki ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. laleczki piękne, a materiał odważny, ja bym z niego torbę uszyła:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O torebce też pomyślałam,mam nadzieję,że zostanie mi materiału :)

      Usuń
  4. bardzo oryginalne laleczki, kolorowe i tyle precyzji w nich;) podziwiam i pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh! Chyba macie w genach tworzenie cudności :-) Materiał bardzo interesujący.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie cuda!

    Świetne są!

    OdpowiedzUsuń
  7. Laleczki sa przesliczne :):) Trzymam kciuki za druga noge u Twojej lali :):) Material powiem tak : Ciekawy :):) I jeszcze wieksza maa ciekowosc jaki bedzie efekt jak uszyjesz kurteczke :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :) Pozdrowionka rowniez dla siostry :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sama jestem ciekawa co to wymodzę z tego materiału :D jutro wolne zabiorę się za szycie chyba,że odwiedzą mnie goście ...

      Usuń
  8. Materiał jest genialny! A lale świetne - bardzo ładnie wykończone buzie mają te laleczki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne te laleczki!!
    Zdolna Twoja siostra bardzo :))
    Może powinnyście stworzyć jakąś własną markę laleczek :)
    Są zachwycające :))

    Pozdrawiamy z 3city

    XO XO XO XO XO XO XO XO

    OdpowiedzUsuń
  10. Lalki urocze!:)
    A kurtkę będziesz miała baaardzo oryginalną ;>

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No ale piesek rewelacja!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Siostra z powodzeniem może się zabierać za sprzedaż tych cudeniek ! Lale są śliczne!!!! A Tkanina , mi się podoba ja akurat lubię takie klimaty, nie mogę się doczekać jak już coś z tej tkaniny powstanie. Pozdrawiam i zapraszam na candy do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje siostra sprzedaje je u mnie na blogu z prawej strony jest ikonka moje allegro jak coś zapraszam :) a materiał mnie bardzo urzekł bo zupełnie inny :)

      Usuń
  13. Obydwie siostrzyczki zdolne! :))
    Materiał bardzo ciekawy, już nie mogę się doczekać, aż Nam pokażesz to cudeńko z niego ;).

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne są !!! Ja również szydełkuję takie laleczki ale zdecydowanie mniejsze z braku czasu :(

    PS. Kupiłam piękną sukienkę w SH mimo iż była za duża (nie mogłam się jej oprzeć ;p) czy mogłabym zwrócić się do Ciebie o pomoc/jakieś rady jak ją zwęzić? Ma zamek z tyłu więc pozornie nie powinno to być trudne ;p
    Jeśli się zgodzisz udzielić mi jakichś rad proszę o kontakt mailowy wilandra@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. wow lalki są niesamowite! piękne...i te kolory, super dobrane :) Twoja siostra ma talent, ale już to kiedyś pisałam ;) mnie bardzo podoba się ten materiał, jest oryginalny, na pewno uszyjesz coś fajnego ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Niesamowicie piekne leleczki, poprostu nie moge nacieszyc oczu... ochhh achhhhh .... :)) sliczniutkie:*

    OdpowiedzUsuń
  17. omg ;) świetne są te laleczki ;) pooozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam, śliczne lale, wyobraźnia polskich kobiet nie zna granic, jeszcze raz piękne lale. Ciekawy materiał mi się podoba, niecodzienny, i cóż nie każdemu musi♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Mega fajnego masz bloga ;33
    Zapraszam do mnie ;) Dodaję do obserwowanych i liczę na to samo <3 :
    http://dreamerfrompoland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. jejku jakie przepiękne!!:))

    OdpowiedzUsuń
  21. zapraszam do zabawy :D
    http://malymiszmasz.blogspot.com/2013/05/zalegy-tag-z-okazji-dnia-dziecka.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz rację, jej laleczki są śliczne :)
    Obserwujemy?
    http://everything-can-be-colored.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Niesamowite, jakie ludzie mają ciekawe talenty :)
    Pozwolę sobie dodac do obserwatorów:) będzie mi bardzo miło, jeśli również mnie dodasz:)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje dla siostry! Tobie życzę, żeby noga doczekała się reszty :)) Tkanina jest super, tyle się na niej dzieje :))

    OdpowiedzUsuń
  25. piękne są te laleczki! Ukłony dla siostry:) życzę sukcesów w szydełkowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem pod ogromnym wrażeniem, że samemu można uszyć takie lalki! :) Brawa dla siostry! :D Też swoją szyjesz? Fajnie, kiedyś na pewno skończysz! :)) A materiał to no trzeba przyznać - ciekawy, kurtkę chcesz taką? To będzie extra, bo jak dla mnie do kurtki pasuje taki wzór, czekam na efekt! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)