wtorek, 4 czerwca 2013

Jak wykorzystać farbę do tkanin....

          

                                                                Witam :)



Pomysł banalnie prosty jak wykorzystać farbę do tkanin nie bawiąc się w malowanie wzoru a nakrapiając.W sumie efekt jest całkiem fajny.Nie musimy nakrapiać całego ciucha, a dodać tylko efekt, np bokiem, skosem,środkiem, dołem, górą lub od szablonu - możliwości dużo.Dlaczego nie pomyślałam o tym wcześniej przy spodniach w poprzednim poście ;( bo nakropiłabym je całe.
Butelkę ze spryskiwaczem miałam wyrzucać, ale ja składowisko wielkie różności :D pomyślałam, że będzie idealna by przelać do niej farbę do tkanin albo wybielacz.Nie wlałam całej pojemności farbki, a troszkę i rozcieńczyłam ciut z wodą, musiałam wypróbować co to wyjdzie...

Próbki tego  co uzyskałam






Fajnie wyglądało by takie nakrapianie różnymi kolorami farbek-taki efekt  artystycznego  nieładu :D
Po wyschnięciu farby należy zaprasować ciucha na lewej stronie dla utrwalenia efektu.






                          na  białym  materiale





 Pewnie za niedługo coś wymyślę ciuchowego z nakrapianym efektem.




                                                     Do spisania :)


29 komentarzy:

  1. Hej a ja polecam technikę farbowania - batik.
    Tu post na ten temat i fajny filmik z Afryki.
    Zapraszam do zaglądania i komentowania!
    http://fashion4ever.pl/batikowe-sukienki-batik-is-back-again/

    OdpowiedzUsuń
  2. A i na pewno spodoba Ci się to (prawie ta sama technika, co Twoja):
    http://fashion4ever.pl/torebka-a-la-carrie-bradshaw-the-carrie-bradshaws-purse/

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście fajny efekt:) Podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny efekt :):) Ciekawie mozna nie jedna rzecz tak ozdobic :) Milego Dnia Ci zycze :):) Pozdrawiam Serdecznie :) Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  5. można zrobić drogę mleczną :D

    jeśli masz ochotę, weź udział w rozdaniu!
    http://pyskara.blogspot.nl/2013/05/giveaway-firmoo-wygraj-okulary-lub.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł,niby prosty,ale wymyślić też trzeba,gratuluję pomysłu.

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny pomysł ale jakby było tych kolorów więcej:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gwiezdny pył! bardzo ciekawy efekt.

    OdpowiedzUsuń
  9. witam i zapraszam http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=28641636




    ps świetny blog !

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy efekt i rzeczywiście jeszcze ładniej może być kolorowo :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. pomysł z nakrapianiem jest ekstra! :) kiedyś chciałam zrobić sobie taką nakrapianą spódnicę maxi, ale nie mogę znaleźć odpowiedniej spódnicy :) czekam na Twoje dzieło ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba sobie nakropię spodenki dżinsowe,może uda Ci się upolować odpowiednią spódniczkę :)

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. A jak więcej kolorów to dopiero było by super :) zakupiłam żółtą farbkę :)

      Usuń
  13. Fajny pomysł z nakrapianiem:)))kiedyś co rusz farbowałam jakiś ciuch:)))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. no, no ;) ciekawy efekt ;) pooozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Coś czuję, że nakropie tak jakąś koszulke :D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nakrop na pewno będzie świetny efekt ja nakropiłam właśnie spodenki dżinsowe :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super efekt! Kiedyś w taki sposób farbowałam kanwę na próbę. Z ciuchami jakoś nie było okazji, ale widać warto spróbować.
    A jak utrwalasz farbę, aby się nie sprała? Namaczasz w ocie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aby utrwalić po wyschnięciu farby zaprasowuję na lewej stronie,tak jak pisało na etykiecie kiedyś malowałam wzór tez farba do tkanin, wyprałam już parę razy i farba nie zeszła.O occie nie słyszałam,myślisz,że bardziej utrwali ? :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  18. Świetny efekt, wielokolorowo będzie idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny pomysł:))myślę że skorzysta z niego moja córka:))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. ` Fajny pomysł! Ostatnio myslałam o użyciu farbek do tkanin, ale nie miałam żadnego pomysłu. Teraz z pewnością zakupię kilka kolorów i stworzę, jak to ujęłaś, "artystyczny nieład". :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się,że pomysł się spodobał :)

      Usuń
  21. Farbka do tkanin... ciekawe, kurcze, no ciekawe! :D Efekt jest extra i jeszcze jakby był w różnych kolorach to już w ogóle wspaniale! :D Genialne! ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)