niedziela, 2 czerwca 2013

Proste małe diy spodni i projekt topu

                                                          
                                                             Cześć :)

Wyszukałam dziś spodnie i gdyby nie kropeczki na spodniach z  jednego boku to bym nic nie robiła-na zdjęciu tego nie widać ale są brązowe i nie chcą zejść Trochę zakamuflowałam  bazgrołami czarną farbą do tkanin.

                                               
                                  





 Materiał który widzieliście w ostatnim poście czeka na uszycie kurtki, muszę tylko pomyśleć nad formą.
Materiałów trochę różnych mam bo rozpędziłam się z zakupami, więc ostatnio wykorzystałam kropeczkowy, bo ubzdurałam sobie w głowie taki top....



Asymetryczny, z przodu i z tyłu zaszewki, góra przodu z falbanką a dół z koła.Top już uszyłam, ale brak u mnie pogody, a nie chcę znów robić domowych fotek.




Materiał jak widać jest uroczo słodki :D a forma topu podoba mi się do kropeczek ;)


 

                                             Słonecznych dni Kochani :)


24 komentarze:

  1. Ciekawie wyglądają te spodnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy pomysł na spodnie,a bluzeczka zapowiada się obiecująco.Pozdrawiam Eliz

    OdpowiedzUsuń
  3. naprawdę świetny pomysł z tymi spodniami ;) w żywiu nie wpadłabym na coś takiego ;) pooozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm gdzie te kropki na spodniach ?? :):) Fajnie spodnie wygladaja :):) Musze sobie zakupic jakies mazaki do materialow :):) Fajny ten material w kropeczki :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie widać na zdjęciu ale były gdzie nie gdzie :)

      Usuń
  5. Ale ty masz pomysły;)) Super!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyznaję, że miałaś świetny pomysł jeśli chodzi o spodnie :) wyglądają bardzo efektownie :) Bluzeczka też zapowiada się świetnie, jestem niesamowicie ciekawa efektu.
    Zapraszam do siebie, pod nowy adres
    monafaktura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) ja się nie wysiliłam z malunkiem na spodniach,a malować na nich można cokolwiek się chce, w każdym bądź razie przykryły zawijasy kropeczki :)

      Usuń
  7. Super ozdobiłaś te spodnie:) czekam z niecierpliwością na top, bo zapowiada się on bardzo dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobny topik jest teraz w Burdzie :) Moim zdaniem świetnie się do niego nadaje ten materiał w kropeczki :) A spodnie też posiadam takie z niespieralnymi plamkami i mam zamiar zamaskować je ćwiekami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wyprzedziłam burdę z pomysłem heh,aż muszę popatrzeć na tę nową burdę co tam mają :) z burdy korzystam bardzo rzadko bo jak mam odszukać formę to mnie coś trafia :D chyba,że jakiś model bardzo mi się podoba to z chęcią skorzystam :) Fajny pomysł na spodnie z ćwiekami :)

      Usuń
    2. Faktycznie przerysowywanie z Burdy wymaga wyższego stopnia wtajemniczenia ;) Za mną dopiero jedna spódniczka i wczoraj walczyłam jeszcze z wykrojem na spodnie, ale bardzo lubię przeglądać zdjęcia i na liście mam jeszcze sporo rzeczy do uszycia :) Chociaż wykroje będę musiała lekko modyfikować bo i za wysoka jestem i za wąską talię względem biustu i bioder - a szycie miało być moim zbawieniem od niedopasowanych ciuchów ;)

      Usuń
  9. ale jesteś kreatywna :)) ciekawi mnie ta bluzeczka w groszki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak jeszcze nosiłam spodnie to zawsze lubiłam coś do nich dodawać :)
    Jakoś ostatnio zrobiłam się mało kreatywna jeśli chodzi o ciuchy :P

    OdpowiedzUsuń
  11. super pomysł z tymi spodniami :) podobają mi się po przeróbce :) pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł ze spodniami :). Top musi być śliczny, już nie mogę się doczekać, aż Nam go pokażesz :).

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na pogodę jest słodki w te kropki :D

      Usuń
  13. super pomysł na przeróbkę :) wzór wygląda bardzo ciekawie i ładnie :) czekam na zdjęcia gotowego topu ;)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie radzisz sobie z każdym pomysłem:))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajnie teraz wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Teraz dopiero nabrały smaczku! Są świetne! Ciekawam, jak kropeczki wyjdą:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Spodnie: WOW, a top: WOW! XD Serio, spodenki super wyglądają, jedyne w swoim rodzaju, jak wszystko co robisz, a szkic topu wygląda zachęcająco i te kropeczki... chcę już go zobaczyć! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)