niedziela, 21 lipca 2013

Diy białej bluzki




                                 Cześć :)


Zacznę od dobrej wiadomości ...maszyna już naprawiona-cieszę się jak małe dziecko :0
Zła wiadomość mam zbyt napięty grafik by zrealizować szyciowe projekty.
Przybywam dziś do Was z małym prostym sposobem na odświeżenie bluzki.

Długo zastanawiałam się co namalować, doszłam do wniosku, że namaluję sobie swój znak zodiaku.
Malowałam farbą do tkanin.Jest rewelacyjna, już kiedyś malowałam na torbie motyw i parę innych rysunków znajomym - farba nie puszcza koloru.










                 


                  U góry dodałam trochę cięć







            Moja uśmiechnięta  pupilka ...







                         Do zobaczenia i słonecznego tygodnia

43 komentarze:

  1. super przeróbka :) bluzka wygląda całkiem inaczej, chyba mamy te same znaki ;)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzeczka wyszła rewelacyjnie, te cięcia na ramionach dodały jej pazura :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzeczka wyszla Ci SUUUPER :) Baardzo mi sie spodobala :) hmm jak bede jechala do Polski musze sobie kupic farby do tkanin :) Ciesze sie ,ze maszyna naprawiona Twoja :) Serdecznie Cie Pozdrawiam :) Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakup farbki ja mam niżej link do tych co ja maluje :)

      Usuń
  4. fajny pomysł na koszulkę ze znakiem zodiaku po swojemu ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. ` Fajny pomysł na wzór na bluzce. :) Cieszę się, że maszyna znowu działa i mam nadzieję, że niedługo Twój grafik zrobi się luźniejszy. :) A Twój mały towarzysz jest przesłodki! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Raczek słodziutki - fajnie jest umieć rysować, u mnie niestety zdolności brak :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny rysunek:-) nie tylko szyje ale i ma talent w rysunku:-) piesiu słodki:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale psiak fajowy <3 a bluzka fajnie przerobiona, tubie takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nieźle - fajnie Ci idzie tymi farbkami, a kiedyś próbowałam i uważam, że wcale nie jest tak łatwo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja i tak nie rysuję jakiś skomplikowanych rysunków ;) Wciąż zapominam wybrać się do plastycznego sklepu by zakupić pędzelek cieniutki do kontur z którego nie będą wyłazić włoski :D maluje zwykłym ;/

      Usuń
  10. Bardzo pomysłowa:) rysunek wyszedł sympatyczny. Poza tym fajna psinka jest u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. i bluzka całkowicie odmieniona-super! :)
    Podoba mi się ten "nadruk", masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  12. genialnie! ale super Ci wyszło :) a piesek cudny :]

    OdpowiedzUsuń
  13. Koszulka bardzo fajna, ale no niestety z przykrością muszę przyznać, że królem tego posta jest ten cudowny psiak! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. O jejku, super ci wyszło .. pozazdrościć talentu ;-)

    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. masz talent kobieto!:)

    słodka psinka:*

    OdpowiedzUsuń
  16. masz fantastyczne pomysły , bluzka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie no dla mnie bomba :D Czyżbyś była zodiakalnym rakiem? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny pomysł:) wyszło genialnie :) jakiej firmy używałaś farby ?? ja też ostatnio maluje często farbami do tkanin tyle tylko, że jeszcze tego nie prałam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na dole jest link do sklepu z farbkami ja polecam Ci te bo już prałam i sprawdziłam nie spiera się :)

      Usuń
  19. so cute

    http://www.cultureandtrend.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Widzę, że dziury królują! Przeróbka świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie Ci wyszło tuningowanie tej koszulki :))

    Nawet piesio się uśmiecha hihi :))

    Buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  22. Rysunek na bluzce jest bardzo fajny, a przeróbka wyszła ci bardzo dobrze :) ale słodziak z twojego psa :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawy blog. Osobiście uwielbiam DIY. To chyba najlepszy sposób na tanie "podrasowanie" garderoby ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    Lina

    http://zchmurki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. piesek jest niesamowity a sama bluzka bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Rewelacja! Rozcięcia pięknie komponują się z rysunkiem. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje czyli dobrze trafiłam z zamierzonym celem do końcowego efektu ;)

      Usuń
  26. Lubię twoje nietuzinkowe projekty i że masz pomysł na coś z niczego :)
    Biała bluzka nabrała życia. Świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje fajnie,że moje zwariowane różności się podobają :)

      Usuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)