niedziela, 1 września 2013

Black & White

                

                                          
                                Cześć :)



A może ktoś chętny na małe, proste diy trampek ?
Jakiś czas temu zakupiłam białe po to by pomalować, bo biały kolor w wydaniu bawełnianych trampek zwłaszcza przodów zmieniłby się szybko w szary ;)

Wykorzystałam  czarną farbę do tkanin i czarne rzemyki jako sznurówki...Ozdobić można na wszelakie sposoby...ćwieki, guziki, brokat, cekiny, różne kolory farb bądź coś narysować-napisać..ja zrobiłam klasyczną wersję..































                        Z siostrzenicą :)









             Do zobaczenia :)



31 komentarzy:

  1. Prezentują się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy pomysł, trzeba mieć trochę wyobraźni aby coś takiego zrobić :) obserwujemy? buźka!

    OdpowiedzUsuń
  3. ale bomba! świetny pomysł i proste wykonanie, naprawdę ciekawy sposób na zmianę zwykłych tenisówek :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wygladaja :) O wieele lepiej jak po kupnie :):) Jak i Suuper sesja zdjeciowa :):) Milej niedzieli Ci zycze :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł na przeróbkę :) A masz może jakieś propozycję, jak przerobić takie zwykłe tenisówki, tylko że czarne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w czarnych pomalowałabym boki na biało albo z boku zrobiła białe paski bądź szachownice - jako sznurówki użyłabym rzemyka białego :D zależy kto co lubi czy wersje bardziej klasyczną czy wersje rzucającą się w oczy :) Ehh tyle możliwości do kombinowania :D

      Usuń
  6. niby nic takiego, a jak ślicznie odnawiają buciki ;-)
    świetny pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No takie proste coś ale zawsze jakiś efekt ;)

      Usuń
  7. Fajne!!! mnie też naszło na buty i pomalowałam je we wzorki. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przypominają mi coś ale nie potrafię tego nazwać eh w każdym razie wyszły ślicznie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty kiedyś śliczne trampki ozdobiłaś :)

      Usuń
  9. A tym razem podziwić będę Wasze włosy! Łaaał!!! No dobrze .. trampkom też się dostanie ... są świetne :)

    i zapraszam na moje roczkowe candy http://pieskieszycie.blogspot.com/2013/08/candy-jak-marzenie-aplikacja-na.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh włosy jak włosy trochę roboty z nimi :D najgorzej jak jest upał nieźle grzeją bo są raczej gęste ;)

      Usuń
  10. Prosta i efektowna przemiana! Bardzo dobry pomysł zwłaszcza, że białe trampki szybko zmieniają kolor :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie białe ładne ale mało praktyczne w wydaniu bawełnianych trampek :)

      Usuń
  11. Ładnie wyglądają :)fajnie wygląda ten czarny :)

    Śliczne włosy *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. ale fajnie;) Ty to masz pomysły:)


    zapraszam Ciebie i wszystkich chętnych na moje pierwsze mini rozdanie:)
    http://glammadz.blogspot.com/2013/09/mini-rozdanie-u-glamstyl.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomysł niezły no i ciekawie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jak zawsze - niesamowicie pomysłowo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bosko wyglądałaś :)). Ach te Twoje cudne włosy <3.
    Tenisówki, wyglądają idealnie :D.

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł na odmienienie zwykłych, białych tenisówek. ;))
    Podoba mi się tutaj, obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  17. rany! Nie wiedziałam, że tak prosto można przerobić trampy! Super ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny pomysł - gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pomysł mistrzowski! Naprawdę podoba mi się sposób w jaki pomalowałaś buty. Teraz są one ciekawsze niż zwykłe trampki, a także niespotykane. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Haha, genialne! Jejku, tak proste i tyle zabawy! :D Juz myślałam, że jakieś wzoru tu namalujesz a tu po prostu zwykła czerń i jak genialnie to wygląda! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)