czwartek, 15 sierpnia 2013

Cekinowe Diy



                       Cześć :)





Jakiś czas temu świętowałam swoje urodziny...jak wiadomo prawie ze wszystkiego można sobie coś wykombinować..Zamiast wyrzucać butelkę po cin-cinie pomyślałam, że fajnie będzie wyglądać ozdobiona - w miarę zgrabniutka jest :D
Miałam zalegające w pudełku cekiny (wykorzystać można różne rzeczy do zdobienia, fajna byłaby farba do szkła ) Ja akurat użyłam to co miałam w domu, do tego klej gorący i zaczęłam klejenie...



                niezły w smaku  ;)



 Nawet taka przezroczysta bez etykiet tez jest fajna- mi się nie podobał dziubek u góry











 Małe diy z serii ..po co wyrzucać.. jeśli  chcecie  możecie zaglądnąć  tu .



                                       Słonecznych dni :)


35 komentarzy:

  1. Fajny pomysł, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie banalnie proste diy, chciałam pokazać,że pustą butelkę można wykorzystać jako ozdobę niż wyrzucać czy kupować w sklepie ;)

      Usuń
  2. Bardzo fajnie wyszła!! :) Ma naprawdę ładny kształt. Mam gdzieś zaległe farby do malowania na szkle- tez miałam kiedyś pomysł, żeby je ozdabiać, ale jakoś mi czasu brakuje. Szkoda, że nie mieszkasz bliżej, bo bym co oddala zamagazynowane białe i niebieskie szkło i te farbki (o ile są jeszcze dobre :/).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh :) Dziękuje :) może teraz w wolnym dłuższym weekendzie coś z nich wykombinujesz? :)

      Usuń
  3. Proste i efektowne :) Super pomysl :) Milego Dnia Ci zycze :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie pomysły;))) jesteś bardzo kreatywna. Sposób niby prosty, ale efekt świetny ;-)
    www.sandicious.blogspot.com u mnie konkurs - buty do wygrania;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spóźnione bo spóźnione, ale mówią że liczą się chęci, więc wszystkiego najlepszego, dużo zdrówka, szczęścia i wszystkiego co sobie życzysz :)
    A pomysł baaardzo kreatywny, sama bym chyba na taki nie wpadła, pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo pomysłowo... :)
    Jeśli masz ochotę odwiedź moje konto na YOUTUBE, a tam znajdziesz kilka piosenek wymienionych w mojej ankiecie na blogu. Zadecyduj, która jest najlepsza.

    OdpowiedzUsuń
  7. Już widzę w niej pojedynczego kwiatka :D świetny pomysł!:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No fajnie będzie wyglądać ja najpierw muszę kwiatka zakupić :D

      Usuń
  8. też nie lubię wyrzucać, pomysł świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ekstra kształt butelki :) nie widziałam jeszcze takiego trunku :D a butelka prezentuje się teraz naprawdę stylowo :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. SUper pomysł, świetnie sprawdzi się jako wazon, albo nawet jako zwykły bibelot:) Ja ostatnio podczas chrzcin siostrzenicy stwordzyłam w 5 minut wazon ze słoika, i nikt na początku nie zauważył, że to był słoik hehe:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie na konkurs, gdzie do wygrania są perfumy:) www.buycheaplookfit.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny pomysł ;) podoba mi się ;) pooozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo kreatywna jesteś i to mi sie podoba ! :) A butelka wygląda cudniee, ja mam zrobiony wazonik z butelki i prezentuje się cudnie :D

    Oczywiście obserwuję, bo chcę mieć dostęp do Twoich postów i cudownych pomysłów :)

    http://emocjonalnesinusoidyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapraszam Cie Serdecznie do mnie po wyroznienie :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie mogło by być więcej cekinów;) tak to dalej wygląda jak zwykła butelka:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny wazonik wyszedł :)).

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  16. ZIELONO MI A U MNIE POD ZLEWEM 3 STOJA BUTELKI I 2 DZIS WYRZUCILAM TO BYLO JUZ 5 WOLE SZYCIE JAK TAKIE OZDABIANIE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam lubię trochę tego i tamtego :D

      Usuń
  17. Cudownie!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Butelka faktycznie całkiem zgrabniutka. :) Fajnie ją przerobiłaś, teraz z pewnością urozmaici ciekawie wnętrze. :) Kiedyś w szkole uczyliśmy się przerabiać różne przedmioty metodą decoupageu, m.in. poprzez przyklejanie różnych elementów bądź malowaniu na szkle. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)