czwartek, 1 sierpnia 2013

Szydełkowy Dzidziuś

      

                     
                            Witam  słonecznie kochani :) 


 Dziękuję wszystkim którzy wchodzą i zostawiają ślad po sobie na moim blogu :)


Kto śledzi mojego bloga od dłuższego czasu,wie,że mam bardzo kreatywną zdolną siostrzyczkę,która na szydełku potrafi wyczarować  różności.
Dziś chciałam podzielić się z Wami jej nową robótką - szydełkowym dzidziusiem z akcesoriami.Można ubranka ściągać ma buteleczkę i smoczek ,ja jestem nim zachwycona i jakie ma uformowane ciałko zobaczcie :)



























Jeśli ktoś byłby zainteresowany kupnem takiego dzidziusia to 79zł

 A ja zmykam łapać dalej promyki słońca ...
     

                              Do zobaczenia  :) 

30 komentarzy:

  1. zielono mi jaki kochany i slodki jak zostane za jakies srednio 10 lat babcia to wtedykupie go od ciebie wiec jednego schowaj hi hi

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, ale cudeńko! Ty utalentowana,. siostrzyczka też :) naprawdę super, bardzo oryginalna praca :) pozdrów siostrę i powiedz jej koniecznie, że ma mega talent!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest naprawdę bardzo utalentowana! :)) Wszystko wykonane tak precyzyjnie, z dbałością o najmniejszy szczegół! :))

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super zabawka. Niejedno dziecko się nią zachwyci.Mój wnuczek uwielbia takie miękkie przytulanki.Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezły! Nie chce wiedzieć ile czasu Ci zajął:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siostra mówiła,że ok 3 dni no bo w między czasie musi zajmować się innymi rzeczami,ale efekt 3 dniowy jest super :)

      Usuń
  6. Jest REWELACYJNY :):) i ma taka slodka dupke :):) Suuper :)Baardzo fajny komplecik ciuszkow i ta butelka aach same Slicznosci :) A to ,ze Twoja siostra ma talent juz wiem od jakiegos czasu :) Pozdrawiam Serdecznie Ciebie i Siostre :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, świetny jest :)) tylko taki troszkę smutny... :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurcze masz wyjątkowe pomysły ;) Rewelacja! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Na to bym nie wpadła! Jak zawsze dla siostry ukłony!

    OdpowiedzUsuń
  10. jeej ile przy tym dzidziusiu musiało być pracy... podziwiam Twoją siostrę :) jest bardzo zdolna ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. haha, ale super! :) I jakiez pozy przyjmuje :D
    Szkoda, że nie wiedziałam o nim wcześniej, byłby jak znalazł na prezent :(
    A swoją drogą, jeśli mogę coś wspomóc, to na zdjęciach trochę niewyraźne ma usteczka, może można byłoby zastosować ciut ciemniejszy kolor?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja niewyraźne są na zdjęciu to taki jasny róż :)

      Usuń
  12. Ślicznie wygląda, to bardzo staranna robota:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Potworek ? Jak dla mnie to piękny dzidziuś :)

      Usuń
  14. Chwalić siostrę! Tylko chwalić! Dzidzia pierwsza klasa. Bardzo dopracowany i co wzbudziło mój szczególny podziw, to dbałość o szczegóły. Bobas ma paluszki u rąk, co chyba nie było łatwe do wykonania. Akcesoria wspaniałe!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. as always, another lovely post and photo. Totally liking this cute stuff!

    xoxo;
    Into The Blush, a Beauty Blog by Kenny.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)