sobota, 21 września 2013

Opaski





        Witam cieplutko :)



   Ostatnio mam mały mętlik, czasu na tworzenie nie mam zbyt dużo.
 Dziś mały pomysł dla wielbicielek opasek do włosów :) Jedna z tasiemki druga z włóczki.



 Myślę, że etapów wykonania tu  nie muszę opisywać, bo widać po obrazkach co za prościzna..a tasiemki w pasmanterii są co niektóre bardzo ładne .


  








Opaska wykonana na szydełku z włóczki do połowy - półsłópek, słupek podwójny..











  Jedna i druga jest dla siostrzenicy.Ja zrobię sobie na szydełku w kolorze szarym i dookoła, aby choć trochę chroniła uszy przed zimnem bo na ciepło nie mamy już co raczej liczyć ;)





                                       Do spisania...



21 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. ...bo te proste do większości założymy :)

      Usuń
  2. pierwsza opaska wyjątkowo przypadła mi do gustu, bardzo ładny wzór tasiemki :) świetnie to wykonałaś :)
    pozdrawiam i życzę udanej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne :) Pomysłowe i efektowne :)

    Buziaki
    xo xo xo ox xo xo

    OdpowiedzUsuń
  4. Wystarczy wizyta w pasmanterii albo przeszukać tasiemkowe resztki i można sobie wyczarować fajną ozdobę włosów, dosłownie za grosze!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No a nie przepłacać w sklepie w tamtym roku w H&M były włóczkowe do połowy i kosztowały 25zł a za 25zł ho ho ile możemy zrobić :)

      Usuń
  5. Bardzo fajny pomysł :) Mnie się najbardziej pierwsza opaska podoba :) Taka delikatna, urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze jestem pełna podziwu dla Twoich prac. Obie opaski są śliczne i bardzo pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy blog :D

    Zapraszam do siebie
    http://kingsize48.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna praca! bardzo pomysłowe

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne pomysły:) Taka szersza z włóczki będzie teraz bardzo przydatna:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne opaski. Proste i szybkie do wykonania.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię takie proste rozwiązania:) Super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mega :D super pomysł

    Zapraszam do mnie
    http://whitemargaret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Opaski supr. Szczególnie pierwsza mi się spodobała, bo nie przepadam za tymi szerokimi, a moje przyjaciółka je uwielbia. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne! :D
    No niestety z ciepełkiem to się możemy żegnać :c

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)