środa, 28 maja 2014

Malinowa Bluzka





   Cześć



Wiem, że coraz miej ostatnio tu się udzielam ...Słoneczna pogoda nie zachęca mnie do szycia a wręcz do spędzania wolnych dni na zewnątrz, Wy też tak macie ? 



Uszyta bluzka kosztowała mnie jedynie mój ok.godzinny czas, materiał dostałam od mamy. Lekki len kolor sama nie wiem ni to róż...malinka ? Krój jest banalnie prosty i szybki do uszycia i wygodny. Jakiś czas temu szyłam bluzkę  tu.

































                                 Do spisania  i życzę Wam słonecznych dni 



24 komentarze:

  1. :):) Slicznie Ci w tej bluzeczce :):) Super na cieple dni bedzie :):) Mam podobnie w cieple dni wiecej poza domem jestem jak w :) Ale i od kilku dni pada u nas to i siedze na dupce w domu :):) Fajnie ,ze wkoncu sie odezwalas :) Aaa nie gniewaj sie ,ze jeszcze nie dotarla paczuszka do Ciebie ode mnie. Juz mam cos dla Ciebie :),ale i jeszcze cos chce zrobic ,wiec prosze Cie o cierpliwosc :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie gniewam się Aguś będę czekać :)

      Usuń
  2. I tobie dużo słońca!! :) Nie poznałam najpierw kroju tej bluzki - musiałam sobie wejść na linka i przypomnieć. Kolor faktycznie zmienia się w zależności od światła. Ale nieważne jaki kolor - grunt, że ci dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna bluzeczka w uroczym kolorze. Bardzo Ci w niej do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam obawy co do koloru ale siostra stwierdziła, że twarzowy jak dla mnie

      Usuń
  4. nie ma to jak bluzka uszyta w godzinę !
    super :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zawsze cudnie. Moje plany przerobienia bluzki legły w gruzach bo zwyczajnie efekt nie był zadowalający ale przynajmniej spróbowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale się nie poddawaj może jeszcze kiedyś spróbujesz ? :)

      Usuń
  6. Super! Tak prosto, a tak efektownie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty to potrafisz :) ślicznie wyszło, w sam raz na upalne dni . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ładnie :) Jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie szybkie akcje! Świetna wyszła!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba :) Zdolniacha z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow całkiem fajnie wygląda i super leży :D
    co powiesz na wspólną obserwacje ? odpowiedź u mnie
    http://livka-livs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. prześlicznie w niej wyglądasz, w połączeniu z bielą to musi się udać ;) pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna bluzka i ma śliczny kolor:)))pasuje do Twoich włosów:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Całość świetnie wyszła! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)