poniedziałek, 5 maja 2014

Przeróbka koszuli w kratkę





  Witam :)


Weekend majowy tak mi szybko umknął, że plany które miałam zeszły na po -  weekendowo. A Wam? 
 Dziś w sh trafiła się mi koszula w kratkę urzekła mnie kolorem, rozmiar 42 ale od czego jest przeróbka tym bardziej, że kosztowała 3zł.
Jak rozmiar większy tym długość dłuższa i lepiej dla mnie bo wyszła tunika.




Przed









         Po
  

                          Doszyłam zapięcie do podwinięcia




  Z przodu zrobiłam nazwałabym a'la zaszewki :O boki zwęziłam









Z tyłu wszyłam gumeczkę









Wszystkie guziki są jednego koloru- widzę że na zdjęciu wyszły inne 



 .....   i mam nowa koszulę 




Na stronce weheartit.com wypatrzyłam aaa bajeczny szyciowy kącik ojjjj taki bym chciała ! 










Do zobaczenia 





41 komentarzy:

  1. Aaaa....nie wierzę! Ja właśnie całkiem niedawno złowiłam w sh koszulę w groszki. No zakochałam się i chociaż za szeroka, za długa kupiłam. Leży tak sobie i czeka...teraz juz wiem na co. Ależ jestem podekscytowana. Jutro się za nią zabiorę. Dziekuję!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale...ta gumeczka jest chyba ponad moje szyciowe umiejętności :( I jeszcze mam pytanie-z czego wzięłaś materiał na te zapięcia rekawów? to ten sam materiał przecież?

      Usuń
    2. I powiem Ci, że wcale nie było "aż dużo pracy" wręcz poszło mi szybko.Najpierw odprułam rękawy zwęziłam bok, zaszewki zrobiła z przodu, tył z gumką i zwęziłam rękawy wszyłam i gotowa. A w sh jest nieraz fajna koszula w fajny wzór, kolor :) Powodzenia i koniecznie pokaż na blogu :)

      Usuń
    3. Tak z rękawów ja mankiety w koszuli odprułam i z nich miałam materiał na zapięcia i guziki .A rękawki skróciłam i podwinęłam.

      Usuń
    4. A gumeczka to prościzna do wszycia nic skomplikowanego :)

      Usuń
    5. O kurcze zwężanie rękawów. Yyyy....no ale spróbuję. Jak będzie co pokazywać to się pochwalę :)

      Usuń
  2. no i super! Szkoda, że cię przy sobie nie mam, bo z mojej szafy mogłyby wyjść cuda <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stówę masz niezłe perełki w niej - pobuszowałabym :D

      Usuń
  3. Suuper !!! :) Wyszla Ci Przesliczna koszula :) hmm mooze kiedys natchnie i mnie i polubie szycie rzeczy :) Ale jak na razie nikumata w tych tematach jestem :):) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że byś sobie nieźle poradziła w tym temacie :)

      Usuń
    2. Chyba musze do tego tematu dorosnac :):) aa i zapomnialam wczoraj dodac Suuper kacik do szycia :):)

      Usuń
  4. wow :) REWELACJA :) uwielbiam koszule w kratę, szkoda, że nie potrafię tak przerabiać rzeczy :P Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna koszula i jak sprawnie Ci wyszło to zwężenie :) Noooo kącik piękny , też bym chciała taki ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki kącik to moje marzenie. Koszula śliczna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Doskonała przeróbka, teraz koszula bardzo ładnie układa się na sylwetce:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładnie teraz się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję za obserwację i wpis, ja również obserwuję i będę zaglądać:))

    OdpowiedzUsuń
  10. I fajnie! Koszule są super do przerabiania! :) kolory ładne, zaszewki podkreślają twoją figurę - i dobrze :).

    Mam tylko jedno "ale" - na ostatnim zdjęciu Ciebie i koszuli napis "Margarett" jest w trochę niefortunnym miejscu, a bardzo się wybija na tle czarnych leginsów. Czy tak miało być?

    buziaki!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Podziwiam Twoje pomysły:))ja niestety nie umiem nic szyciowo((Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie ;-) uwielbiam kreatywnych ludzi!

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacja , świetnie wyszło ! Masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  14. dobra robota!


    ps. a u mnie? NEON GREEM na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie to zrobiłaś kochana!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale zdolna jesteś! Świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny blog. :)
    Może wspólna obserwacja?
    http://msunseen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. koszula wygląda na idealnie dopasowaną, przeróbka na pewno się opłacała :) super :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Koszula idealna! Szyciowe kąciki, jakie by nie były, zawsze są pożądane:D

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny pomysł :) kiedyś z niego skorzystam ;) kącik bajeczny *.* sama takiego teraz pragnę :p

    pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    http://charlotte-ann-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie wyszło, uwielbiam takie przeróbki. Sama zwężam i skracam, wszywam i pruję na blogu różne lumpeksowe ciuchy i muszę przyznać, że jest to o wiele bardziej korzystniejsze niż kupowanie w sklepie! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam takie koszule :) Sama z chęcią bym sobie kupiła podobną i chyba tak zrobię :P

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo fajnie wyszło, jedynie nie podoba mi się zaszewka z przodu, ale to kwestia gustu :)
    też lubię od czasu do czasu uszyć, albo przerobić :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny kolorek koszuli
    Co powiesz na wspólną obserwacje ? Odpowiedź u mnie
    http://livka-livs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Udana metamorfoza :) Fajnie wyszła, nieraz warto pomęczyć się z przeróbkami, nie dość że tanio to jeszcze efektownie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super ,ze zajzalas do mnie :):) A hmm powiedz mi Gdzie Ty tak zniklas coooo ?? :):) Nie znikaj :) Buuziaki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)