niedziela, 22 czerwca 2014

Spódnica w Kropki




                  Cześć 




Tym razem pod nożyczki wpadł  szyfonowy biały materiał  w niebieskie kropki.
Spódnica jest dla mamy, tak sobie  pomyślałam, że ten kropkowy jej się spodoba i rzeczywiście ucieszyła się z niespodziewanego prezentu.
Spódniczka  jest dłuższa w końcu moja mama ma 69 lat a zgodnie z jej życzeniem zrobiłam z jednego boku niewielkie rozcięcie, z podszewką, w pasie gumka i oczywiście to jest NAJPROSTSZA I NAJSZYBSZA SPÓDNICA W KRAWIECTWIE :)




















 A ja pozdrawiam Was słonecznie ze spaceru.











                       Do zobaczenia 





10 komentarzy:

  1. śliczna spódnica i idealna na lato;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczna spodnica :) Super te kropeczki :) Pozdrawiam Cie rowniez Seeerdecznie Slonecznie :)))) Buuuziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na krawiectwie się nie znam i nie wiem czy spódnicę łatwo się szyje ale ta podoba mi się bardzo:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  4. łoł super Ci to wyszło ;)

    Właśnie z jednej bluzki zrobiłam top i dodatek do szortów.
    http://hermosos-diy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super Ci wyszła spódnica :) uwielbiam rzeczy w kropeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Do zobaczenia, ale bywaj częściej!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się, dzięki za odwiedziny i komentarze :)

      Usuń
  7. Ślicznie CI to wyszło, kochana bywaj tu częściej :)
    może wspólna obserwacja, jak coś odezwij się u mnie
    http://katze-a.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)