niedziela, 27 lipca 2014

Mój 2 Pomysł Na Męski Podkoszulek - Sukienka



                                                          Cześć


 Był pierwszy dziś drugi bo tak jak pisałam post wcześniej ma być pięć moich  przeróbek z męskich podkoszulków.
Przy tworzeniu sukienki wykorzystałam 3 podkoszulki rozmiaru XL, oczywiście zakupiłam je  w sh łącznie za 3zł a kupując w sklepie, za tkaninę musiałabym zapłacić więcej.
 




2. Męskie trzy podkoszulki na sukienkę damską









                                   Pogoda dziś płatała figle raz słońce raz  mega deszcz !
                                      Przepraszam za kiepską jak zwykle jakość zdjęć.






W pasie wiązana -  pocięłam, rozciągnęłam paski podkoszulka i zaplotłam w warkocz.
Luźna, workowata, lekka i bawełniana z kieszonkami.


















Zamiast takiej góry jaką zrobiłam ja można wykorzystać pomysł z poprzedniego posta klik



                                         Do  następnej notki !



36 komentarzy:

  1. Suuper !!!! :) Baardzo mi sie podoba :))))) Pozdrawiam Cie Niedzielnie :)) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sukienka i super w niej wyglądasz. Ramiączka z warkoczyków bardzo mi się podobają, chyba kiedyś podgapię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki podgapiaj jak się podoba cieszę się :)

      Usuń
  3. Bardzo fajny pomysł :) koniecznie muszę kupić podkoszulki i uszyć podobną :) Koszt niewielki, a jaki efekt!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysł na sukienkę :D nigdy nie pomyślałąm, że można aż tak przerobić męskie koszulki :D ja zwykle obcinałam tylko rękawy i było ok :D
    http://misguidedfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł :)
    również obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. o masakra nigdy bym na to nie wpadła ;) super pomysł i strasznie orginalny. widzialam kiedys jak dziewczyna zrobila sukienke z koszuli w krate ale z koszulek nigdy. swietnie!

    Zapraszam do siebie! Za każdą obserwacje odwdzięczam się obserwacją! :)
    http://gabrielakugla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Zazwyczaj szyłam bez kieszeni czy spódnicę, sukienkę spodenki a teraz mi kieszonki spasowały i częściej będę je wszywać ;)

      Usuń
  8. co mogę powiedzieć, mega czad! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczna! Ekstra Ci wyszła, w życiu bym nie pomyślała że to z męskich koszulek, super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z męskich koszulek można dla siebie całkiem dużo fajnych ciuszków zrobić :)

      Usuń
  10. Bardzo fajny post i pomysły . Ekstra że wykorzystałaś męskie koszulki :) obserwacja za obserwację?

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny pomysł! Myślę, że dzięki Tobie nasi panowie zostaną ogołoceni ze swoich koszulek :P. Bardzo ładnie Ci w niej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech podzielą się troszkę z nami :D Dzięki :)

      Usuń
  12. Pomysłowa kobitka z Ciebie! Wyszło bardzo fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurcze świetny pomysł, nigdy bym nie pomyślała żeby z męskiej koszulki wyczarować takie cudo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I można jeszcze inne fajne ciuszki wyczarować :)

      Usuń
  14. Wow, no wyszło absolutnie zjawiskowo. Nic tylko wkładać i lecieć na miasto! Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odkąd ją uszyłam dość często w niej chodzę :D

      Usuń
  15. już nie raz o tym wspominałam ale powtórzę - i właśnie to jest najfajniejsze w szyciu, że można stworzyć coś niepowtarzalnego, pozornie zwykłej rzeczy nadać indywidualny charakter - bardzo trafiony pomysł - sukienka za 3 zł (pomijająć oczywiście nakład pracy) - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  16. No proszę jak pomysłowo i tanio, co lubię.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny pomysł na top w 5min! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale jesteś pomysłowa! A ja wywalam koszulki męża;))
    Super Ci ta sukienka wyszła!

    OdpowiedzUsuń
  19. Beautiful outfit dear!! Great idea!!

    XOXO!

    OdpowiedzUsuń
  20. Super. Ja także obserwuję. Lubię DIY. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny blog
    dodajemy do obserwowanych ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastyczny projekt, bardzo podoba mi się zastosowanie czerni i bieli i takie ramiączka:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny pomysł i rewelacyjny efekt końcowy:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)