czwartek, 24 lipca 2014

Moj 1 Pomysł Na Męski Podkoszulek - Top




                                                                Cześć !



Jak zakładałam bloga* to już prawie 3 rok* miałam manie przerabiania męskich podkoszulków na ciuszki  dla siebie i dość często odwiedzałam sh. Postanowiłam Wam nieco przypomnieć  i pokazać moich 5 sposobów na przeróbkę męskiego podkoszulka.



Dziś pierwszy recykling..


1 . Męski podkoszulek na damski asymetryczny top 




     Odsyłam Was  jeśli ktoś chętny  tu







                                   Miłego weekendu do spisania  :)





16 komentarzy:

  1. jeeej.. dlaczego ja tak nie umiem robić?! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to proste spróbuj w sh nie dasz dużo za podkoszulek :D :)

      Usuń
  2. Ha, już wiem jak poprzerabiać koszulki syna na koszulki dla córci! Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Z przerobieniem tego podkoszulka to strzał w dziesiątkę:) pomysłowy i bardzo kobiecy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialna bluzeczka! :)
    Obserwuje! I dziekuje za mile odwiedziny!
    xoxo
    http://pearlinfashion.blogspot.co.at/2014/07/hair-with-sun-kiss-product-test.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. Jak masz ochote na lekkie rozjasnienie, to polecam tego typu produkty. Ja sobie zniszczylam farbami, bo mi sie marzyl platynowy blond... i po kilku etapach rozjasniania wlosy niestety nie wytrzymaly, czesc sie pokruszyla. Taki spray jest dla mnie idealny teraz, bo nie widac duzej roznicy jak wlosy odrastaja. I chyba przy tym zostane, bo podoba mi sie efekt lekkiego rozjasnienia. Mozna przy tym kontrolowac odcien, bo jednorazowe zastosowanie nie powoduje drastycznej zmiany. ;)
      Jak nie jestes pewna do konca czy chcesz rozjasnic, mozesz sprobowac sprayu rozjasniajacego. Po 3-4 zabiegach (ok 2 razy/tydzien) wlosy sa juz jasniejsze. Potem mozna uzywac duzo rzadziej.
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  5. Pamiętam tą przeróbkę :) Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł, świetna koszula Ci wyszła, mam pełno takich koszulek, aż chyba spróbuję jedną tak przerobić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacja !!!! czekam na następne :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pamietam ta przerobke :) Sliczna koszulke sobie sprawilas :) Zdolniacha z Ciebie Kochana i juz to wiem nie od dzis :)) Buuuziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny pomysł i bardzo udana metamorfoza

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)