niedziela, 10 sierpnia 2014

Mój 3 Pomysł Na Męski Podkoszulek - Top




                                                         Cześć !


 Dziś kolejna przeróbka z tematu...Co można zrobić z męskiego podkoszulka..
Był asymetryczny top, sukienka i znów top ale inny od wcześniejszego.





3. Męski podkoszulek r.XL na damski top






                                                                 Mój  pomysł na obszycia







W czasach szkolnych prowadziłam zeszyt szyciowy, postanowiłam założyć znów taki by swoje projekty, pomysły, rysunki, próbki materiałów, nici,  różne wycinki co mnie inspirują wklejać..a kiedyś pokazać, np swojej córci jaką mama miała pasję, co można robić w wolnym czasie.



                 A w nim póki co przeróbka dzisiejsza, wcześniejsze pozostaną na blogu. 




                                                  Malowidło farbka do tkanin
                                          Czerwoną skórzaną torebkę szyłam tu












                            Miłej niedzieli i do spisania 




26 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł. W szafie mam pełno nieużywanych już koszulek mojego faceta, zainspiruje się Twoimi pracami i spróbuje coś z nich stworzyć.
    Pięknie rysujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm, jakby dorwać koszulkę naprawdę długą to mogłaby być sukienka , tunika. Świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny pomysł, będe musiała spróbować tez taką zrobić :D
    http://misguidedfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie pokaż na blogu :) Pozdrawiam

      Usuń
  4. jestes bardzo kreatywna! swietnie to wyglada!

    BLOGDROBE

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysłowy i rewelacyjnie wykonany top! :)
    A Twój blog jest bardzo ciekawy! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny pomysł na odszycia, czuję, że mi się przyda! :)) a malunek ciekawy, bo niebanalnie połączone już przechodzone motywy! I do twarzy Ci w czerni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! masz wielki talent! Bluzka wyszła fantastycznie :-)
    Projekt nadruku, fason bluzki.... wszystko jest niesamowite <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Topik bardzo fajny, i to malowidło również. Efekt naprawdę super! Kto by powiedział, że całość powstała z jakiegoś nudnego podkoszulka? Bardzo ładnie rysujesz!!

    OdpowiedzUsuń
  9. You look adorable, amazing post and pictures <3333

    http://abdelkhalekleblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł, chyba sama sie skusze.

    Zapraszam do siebie. ineedyoursoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Supr pomysł! Chyba podkradnę narzeczonemu podkoszulek:)

    Zapraszam do mnie www.fasolkowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie podkradnij i stwórz ciuszka dla siebie :)

      Usuń
  12. Moja droga, jak ty już coś zrobisz to nie ma mocnych :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne Ci wychodzą te bluzki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ekstra pomysł i efekt końcowy :) chociaż mnie to chyba przerasta, jednak nie jestem mistrzem krawiectwa ;)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. I pięknie! Prosto ale z pomysłem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł! :) Obserwuje i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)