czwartek, 18 września 2014

Jesienna Ozdoba




                                                              Witam !



Po pięciu recyklingach męskich koszulek czas oderwać się od szycia.Postanowiłam wykorzystać znaleziska ze spaceru z psem i zrobić jesienną ozdobę.







Brakowało  mi liści, więc wybrałam się na spacer...





                                                         A wyszło mi tak...







 Siostra mnie dziś odwiedziła pomysł bardzo jej się spodobał- obiecałam, że zrobię w najbliższym wolnym czasie a trzeba go nie dużo  ok. 20 minut .
Chętnych życzę twórczych jesiennych  ozdób :)




                          Słonecznych dni do spisania










21 komentarzy:

  1. Bardzo fajna, prawdziwie jesienna ozdoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna, jesienna kompozycja :))

    OdpowiedzUsuń
  3. wszechstronnie utalentowana kobieta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I dobrze :) Wyszło ci bardzo ładnie :)
    Masz racje, ze po podkoszulkach dobrze wprowadzić małą zmianę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny, uwielbiam jesienne skarby :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie wykorzystane znaleziska ze spaceru :)
    Obserwujemy?
    http://kasjaa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysł genialny! a wykonanie bardzo mi sie podoba, chętnie bym przygarnęła taką ozdobę:) Pokażę mamie, zapewne się zainspiruje;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam nadawać drugie życie rzeczom, super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam na rozdanie kolorowyswiatkatarzyny.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)