wtorek, 9 września 2014

Mój 5 Pomysł Na Męski Podkoszulek - Bluzka



              Cześć !




Piąta ostatnia moja przeróbka męskiego podkoszulka na bluzkę damską.
Zapraszam chętnych po instrukcję  TU .


5.Męski podkoszulek rozmiaru M.





                  Farbka do tkanin






Uwielbiam moje poszarpane dżinsy,ale...
 -  Mój tata: Coś Ty to ubrała?! Wyglądasz jak lump, chyba nie idziesz tak do ludzi? 
- Ja: Moje i tak mają skromne dziury..











                         I moje psiaki 





   
                                              Do zobaczenia !





13 komentarzy:

  1. Lubię takie jeansy, według mnie są super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Psiaki śliczne :)
    I koszulka też świetna! Bardzo podoba mi się motyw piórka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super przeróbka, prosto i bardzo efektownie :) a ja uwielbiam poszarpane dżinsy :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze, co jeden pomysł to lepszy! A to piórko fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. haha, tata tekst tygodnia :D
    uwielbiam Twoje przeróbki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tata często ma teksty które zwalają mnie z nóg :D

      Usuń
  6. najlepsza przeróbka jaką widziałam! zdolniach ty ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Baardzo Fajna przerobka :))))) Suuper bluzeczka Ci wyszla !!! Podoba mi sie to marszczenie na dole ,bede pamietac na przyszlosc Dziekuje :))) No i spodnie mi sie podobaja :)
    Kochana Zycze Ci Milego Tygodnia !!! :) Buuuziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna przeróbka a to białe pióro jej wiele daje. Jest takie akurat.
    Psiaki są super!! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny pomysł na przemianę, wyglądasz rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawa, zarówno rysunek jak i krój bluzki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. A gdzie takie farbki można kupić. Sama teraz mam ochotę na taką koszulkę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)