sobota, 11 października 2014

Dżinsowa Spódnica





                                                         Witam  :)


Dżinsowa spódniczka jest prezentem urodzinowym dla siostrzenicy Anity.
Ostatnio jest ładniutka prawdziwie jesienna pogoda, więc spacerek udany.






                                                  Dżinsowy pleciony pasek też zrobiłam










                                                   Moja psinka  lubi zdjęcia








                                                     Ja w spódnicy którą szyłam TU








                                                      Z ciocią











                                             Cieplutkich dni, do spisania





25 komentarzy:

  1. Laski :) Suuper spodniczki :) Milego Slonecznego Weekendu Ci Zycze :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna ta spódnica! idealnie się układa :) pleciony pasek dodaje jej uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No, no...chyba przestanę tu zaglądać, bo pękam z zazdrości, że brak mi talentu i polotu do takich rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przestawaj jest mi milutko, że o mnie pamiętasz :)

      Usuń
  4. świetne spódnice i śliczny psiunia:*

    OdpowiedzUsuń
  5. spacer musiał być udany! :)
    Obie spódnice super, siostrzenica musiała być zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie macie świetne spódniczki <3 BOSKIE *_*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnemu we wszystkim ładnie :) a szczególnie w spódnicy twojego wykonania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała spódnica, ma taki krój, jaki najbardziej lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pleciony pasek jest świetnym dodatkiem :D Fajny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  10. o jezusie! piękne dziewczyny i idealne spódnice! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie spódnice świetne i doskonale się w nich prezentujecie;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dosyć ciekawe miejsce no i oczywiście śliczny piesek :)
    Obserwuje!
    Jeżeli chcesz zajrzyj do mnie:
    http://everything-xa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj Niedzielnie :) Mam do Ciebie prosbe Kochana ,wyslalam Ci maila ,abys mi adres poslala ,bo nie mam. Taak dlugo sie zabieralam za wszystko ,a teraz mam juz koperte naszykowana bez adresu :) Przeslij mi prosze na maila, to wysle jutro :) Slonecznej niedzieli Ci Zycze :) Buziaki
    Agaaaa1981@interia.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)