poniedziałek, 20 października 2014

Sukienka w Kratkę z Dżinsem - Projekt








                                                         Cześć !


Postanowiłam dziś zrobić małą dokumentację sukienki.
    

 Chcę uszyć....

Sukienkę w kratkę z dżinsem, a dokładniej z przodu  górne wstawki i plisowany dół, oddzielony ozdobnym warkoczem.
Krój prosty- A, dekolt w szpic, rękaw do łokcia, skośne zaszewki z przodu na wysokości biustu.
Tył dłuższy przód krótszy.


                                                Takie tam bazgrołki
                                                      








 Zrobiłam papierową formę i choć zdawać by się mogło, że papierowe klejenie formy jest łatwe to wcale nie! Małe to takie, że mnie aż # trafiał.









Właściwą formę już zrobiłam elementy z tkaniny wycięłam pozostaje mi zabrać się za szycie.





                   Do spisania, cieplutkich dni



20 komentarzy:

  1. ależ Ty pięknie rysujesz! jak byś moje szkice zobaczyła to byś padła ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ten rysunek jest byle jaki rysowałam go w pracy pod spód gazeta gazeta na kolanie i wyszło jak wyszło :D

      Usuń
  2. No to czekam na efekty! :)
    Będzie boska!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo, tak to wygląda 'za kulisami' :) Powodzenia w szyciu!

    OdpowiedzUsuń
  4. łoj , z papieru wygląda... papierowo, na rysunku znacznie , znacznie ciekawiej. Czekam na gotową, cieplutkie uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A w rzeczywistości może wyjść jeszcze inaczej heh ;)

      Usuń
  5. To bedzie na prawde Suuper sukienka :))))) Suuper rysujesz no i ta papierowa forma niezle Ci wyszla :))) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. rozwaliła mnie ta papierowa sukieneczka, urocza ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka trochę bezkształtna no bo jak ją szyć od wewnątrz a potem przewrócić na zewnątrz ? :D

      Usuń
  7. Podziwiam, ze ci się chce robić taki mini formy! Ja rzadko kiedy nawet robię rysunki, mam coś w głowie i potem to szyję, czasem napotykając pewne problemy :P. Twoje podejście jest pewnie lepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to nie zawsze taką dokumentację robię bo nie mam na to tyle czasu :) Tak jakoś przy tym projekcie chciałam cofnąć się w lata szkolne. Choć zaprojektowanie "czegoś" powinno etapowo miej więcej tak wyglądać ;) No ale skąd brać na to czas? Chyba, że doba się rozciągnie :D

      Usuń
  8. Już mnie ciekawią efekty końcowe :) a papierowa forma nieźle wygląda :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie, że małe to takie, trudno posklejać:D Papierowa sukieneczka przeurocza!

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi się ten projekt :) czekam na realizację :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem bardzo ciekawa, jak będzie wyglądać sukienka. Zapowiada się fantastycznie.

    Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda interesująco, czekam na gotową kreację:)

    OdpowiedzUsuń
  13. powodzenia! buziaki

    nicoolblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietny ten projekt! Chetnie bym ja nosila :D

    Pozdrawiam,
    www.dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)