środa, 5 listopada 2014

Prezent od Agusi i Skórzana Spódniczka*




  Oto ta przesympatyczna twórcza kobietka KLIK  wysłała mi paczuszkę.
Gdy otworzyłam kopertę i zobaczyłam śliczny notes z ręcznie ozdobioną no i jak pomysłową okładką bardzo się ucieszyłam :) już w nim zapisuję, maluję, naklejam i zdobi moją półeczkę.
Ale to nie koniec prezentu bo Agusia pomyślała o materiale no bo ja taka szyciowa :D  i  piękny kolorek jak cudnie rozciągliwej ekoskórki mi się trafił.Nie było go dużo ale na mini z czarną gumką w pasie   w sam raz.


Aguś dziękuję jeszcze raz!



Ja tam zmarnować nie dam, więc z resztki malutkiej  materiału zrobiłam  brelok .


To co napisałaś w środku wprawiło mnie w zachwyt i cieszę się, że założyłam tego bloga.
















     Jaka piękna jesienna pogoda









              Cieplutkich dni i słoneczka życzę !



24 komentarze:

  1. Suuuper spodniczka !!! :) No i przedewszystkim Ty w niej wygladasz Slicznie :)) Ciesze sie Baardzo ,ze sprawilam Ci przyjemnosc tymi drobnymi prezencikami :))) Buuuziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie dostać takie prezenty i bardzo, bardzo udana spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o taaak! :) znajomości blogowe są super, cieszę się, że spotkałaś taką koleżankę! :)
    A prezent wyśmienity :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wiele innych blogowych koleżanek :)

      Usuń
  4. Spódniczka jest genialna! :) Kolor niesamowicie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny notes dostałaś :) a kolor ekoskóry jest mega

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna ta spódniczka, miałaś super pomysł na nią :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na takiej figurze, każda spódniczka wygląda świetnie, piękna jesień na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne te rzeczy, a Twój zestaw bardzo mi się podoba :) Fajna spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam na konkurs z promowaniem blogów:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny zestaw i pięknie w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe prezenciki :) Uszyłaś cudną spódnicę, świetnie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A więc to dla Ciebie był ten notes! Jedna utalentowana babeczka obdarowała drugą :) A spódniczka ekstra, bez dwóch zdań!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne są takie niespodzianki! :-)

    Wszystko, co zrobiłyście mi się podoba. I to, że nawet z resztek potrafiłaś coś stworzyć! :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. spódnica jest świetna ☺ bardzo dobrze na Tobie leży

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna spódnica :) kreatywne wykorzystanie materiału :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wyglądasz extra! kiecka cudowna:)

    OdpowiedzUsuń
  17. "Otwarłam"? Otworzyłam jeśli już!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następnym razem proszę zwracać na to uwagę, bo np mnie jak od razu widzę takie błędy odrzuca od dalszego czytania. Powodzenia!

      Usuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)