wtorek, 16 grudnia 2014

Świąteczna Poszewka * Prezent





                          Cześć


Dziękuję, że zaglądacie na mojego bloga :)

Coraz bliżej święta... i urodziny mojej siostry, więc uszyłam dla Niej dwie świąteczne poszewki i kupiłam srebrną celebrytkę.


                                   Może Was zainspiruję do uszycia  poszewki.
















          Dwie poszewki  mojego pomysłu które szyłam wcześniej.








 A na koniec elfie buciki które szyłam dwa lata temu, może ktoś z Was będzie chciał uszyć i podarować w prezencie.



                                                                       KLIK






                                                         Miłego tygodnia  ... do zobaczenia!


15 komentarzy:

  1. ta podszewka z bałwankiem - Super !!!
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie poszewki są w sam raz na Święta :) Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. No nie ,a ja myslalam ,ze na pierwszym zdjeciu to na prawde prezenciki hahah :) Suuper poszewki uszylas :) Te i te wczesniejsze Piekne :)))) Pozdrawiam Cie Serdecznie :) Buuziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hihi zmyliło Cię zdjęcie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłego tygodnia!! Udanych swiat i urodzin Siostry! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda, że ja tych zdolności manualnych nie posiadam! :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że posiadasz choćby nawet trochę tylko je uwolnij :D

      Usuń
  7. Poszewki są rewelacyjne, ale cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fauny pomysł na prezent, i najdawniejsze jest to ze zrobiony własnoręcznie :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W koncu znalazlam chwilke by do Ciebie wpasc:-) bardzo fajny blog prowadzisz:-) poszewki sliczne. T a z renniferkiem najbardziej mi sie podoba:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowny wystroj :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne poszewki! Idealne na prezent :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)