niedziela, 25 stycznia 2015

Beret Na Dzień Babci





                                                              Cześć


Beretu jeszcze nie szyłam postanowiłam spróbować co mi wyjdzie i podzielić się z Wami.
Otulacz na głowę dla babci  szyje się szybko :D








                                          Nie mam więcej zdjęć bo beret już u właścicielki.
                                                        

                                                    Materiały; koronka i polar





                                                          Pozdrawiam miłej niedzieli.




13 komentarzy:

  1. Cudownie ci wyszedł ten beret zapraszam do mnie http://fashiongirlslove1.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł ! i efekt końcowy również super :) Kochana będę bardzo wdzięczna za pomoc - kliknięcie w link choies w moim ostatnim poście:)http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominowałam cię do LBA
    http://yuifordolls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Stworzylas Suuper prezent dla babci :))))) Na pewno sie spodobal Beret :) Nie bylo mowy o tym ,aby Ci nie wyszlo :)) Za Zdolna Jestes :)))) Buuuziaki :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. ŚWIETNY POMYSŁ I PREZENT! Ja dopiero zaczynam. Na razie nie mam żadnych konkretniejszych posów,ale zachęcam Cie do odiwedzania i obserwowania mojego bloga. Już jutro będzie konkretniejszy post! Ja zajmuję się tematyką przede wszystkim modową,ale będę pisałao kosmetykach,wielu poradach itp. ZAPRASZAM! (ja już Ciebie obserwuję)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ci fajnie, ze masz babcie i masz dla kogo szyć taki beret! :) Bardzo mi się podoba dodanie koronki. Przez to całość jest taka pozytywna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Babcia na pewno zachwycona:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Z czytania choćby kilku twoich postów mam wrażenie, że jesteś ciepłą i sympatyczną osobą... czekam na więcej wpisów, na 1000% obserwuję:)
    Buziaki:**
    http://cant-be-perfect1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny! Babcia na pewno zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. It’s really such nice information to get advantage from.See here

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)