sobota, 17 stycznia 2015

Czapka Cyklop


                                             ********************************

Witam  Was cieplutko, dziś pogoda była u mnie wiosenna ! Aż krzyknąć muszę z radości promyki słońca rozgrzewały i z siostrzenicą wybrałam się na spacer.
Uszyłam nową czapkę bo chciała a wciąż ich mało w kolekcji Anity :D Ja mam tak z torebkami :D
 w planach najbliższych mam zamiar uszyć, bo mam trochę jeszcze skrawków prawdziwej skóry.



                 Komin szyłam w grudniu TU  jest z tych samych materiałów uszyty co czapka.
















                                                Miłego weekendu = pozdrawiam.




21 komentarzy:

  1. Jaka optymistyczna dziewczyna.Fajna kurtka
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna ta czapka! Ten wzór w warkocze jest super uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna czapka:)))i cała reszta też świetnie dobrana:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Czapka wygląda świetnie :) Mega pozytywna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajna, twarzowa czapka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. czapka super i fajnie wyglądają te warkocze :) komin tez jest fajowy :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Suuper czapka :))) I wlascicielka zadowolona to najwazniejsze :))) Pozdrawiam Cie Weekendowo Slonecznie :))) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super blog. Ja dopiero zaczynam. Wstawiam tam projekty ubrań.. Zapraszam http://fashiongirlslove1.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam na rozdanie: http://alicjawkrainiekorali.blogspot.com/2015/01/noworoczne-rozdanie.html
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna czapka . Wszystkie twoje prace są cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Po raz kolejny z dużą przyjemnością tutaj zaglądam! Wprowadzasz do bloga, bardzo miłą i przyjazną atmosferę! Świetny post! I zdecydowanie czekam na więcej! Pozdrawiam ♥

    http://nicoolblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pomysł na czapkę + fajna uśmiechnięta dziewczyna!
    Chce się wracać :)

    Pozdrawiam i samych sukcesów życzę! <3

    www.zloscszycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. It feels awe-inspiring to read such informative and distinctive articles on your websites.Read me

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)