wtorek, 6 stycznia 2015

Podsumowanie 2014





                         Witam w Nowym 2015 !





Dziękuję Wam, że do mnie zaglądacie.

Niech ten rok zabłyśnie dla Was tęczy kolorami i rozsypie się  szczęściem i uśmiechów moc. I niech zostanie na dwanaście miesięcy z Wami.

Mój 2014 nie był taki pracowity jeśli chodzi o szycie co poprzedni rok.
Postanowiłam podsumować moje całoroczne wytwory.



Lniana tilda, jak zrobić filcową różę, jesienna ozdoba, klosz do lampki, mały pomysł na walentynkowy prezent, świąteczne poszewki.






                                         Moje sukienki


                                      
                                                                 Bluzki


                      
                                                         Spódniczki





                                                                             Poncho






                    Dżinsowa spódniczka, dwustronny komin, poszewka, top z męskiej koszulki.



                                            Przeróbka koszuli, bluzka z męskiej koszulki.





                                               Dżinsowe spodenki, top, lniane serduszka na prezent.



                                        Czapki, dżinsowe szorty, saszetka na pasek.




                Jak dla mnie ważne jest zdrowie bo na resztę mogę sobie zapracować.



                                         Pozdrawiam Was !




23 komentarze:

  1. Robótek może mniej ale za to jakie! Jakość, a nie ilość jest w cenie. Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja szafa wzbogaciła się o wiele fajnych ubrań :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mój mężczyzna tylko mówi..." gdzie ty to wszystko mieścisz.." :D:D

      Usuń
  3. dużo perełek nowych zdobyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne podsumowanie!
    buziaki

    nicoolblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie rzeczy super, trochę się jednak narobiłaś w minionym roku :) ale życzę większej ilości uszytków w bieżącym roku sobie i Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To byl udany rok !!! :) Suuper ciuszki :))) Kochana Duuuuzo Zdrowka !!! Milego Dnia Ci Zycze :) U nas dzisiaj koncza sie ferie i juz tak z rana tzn o 9 :) zastanawiam sie jak ja jutro wstane o tej 7 haha :) Buuziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne rzeczy:) Szczęścia w nowym roku:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wcale się nie zgadzam z tym, że poprzedni rok nie był dla Ciebie pracowity!!! A kto uszył tyle wspaniałych rzeczy jak nie Ty??? Wspaniałe uszytk,i gratuluję pomysłów i oby tak dalej!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Trochę pracowity jednak chyba był, jak widać na zdjęciach :)
    Życzę Ci wiec dużo zdrowia!!! :) i szczęscią

    OdpowiedzUsuń
  10. No, no działo się kochana. Tego samego a i nawet więcej życzę Ci w tym roku.
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam, że z roku na rok jest coraz mniej postów muszę w tym to przełamać..

      Usuń
  11. Ja podziwiam za pomysły i wykonanie:))))Pozdrawiam i udanego roku życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne pomysły i wykonanie!!! Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I tak sporo nowych rzeczy powstało i to bardzol ciekawych:) Zresztą, podobno nie jest ważna ilość, ale jakość.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cytrynowa spódniczka jest piękna (:

    OdpowiedzUsuń
  15. Cieszę się, że wpadłaś na mojego bloga i zostawiłas link do siebie :-) Tyle tu pieknych rzeczy i inspiracji!
    Obserwuję :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)