środa, 29 kwietnia 2015

Oliwkowy Frędzlowaty Top






                                               Cześć !

Dziękuję Wam za odwiedziny :)


Robiłam porządki  w swojej szafie i pomyślałam, że trochę odświeżę swoją oliwkową bluzkę.






                                              
                                                 Trochę zmalowałam i doszyłam frędzli

                        



                                             Kolor rzeczywisty jest taki jak na zdjęciu poniżej.





                                                       Pozdrawiam i do sklikania.


23 komentarze:

  1. Świetnie została przerobiona, zyskała oryginalny wygląd:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bombowo wyszła!!! Jak dzień i noc po prostu. Świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty to masz ułańską fantazję i fach w łapkach! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Top jest nie do poznania, rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przeróbka cudna, już nie mogę się doczekać stylizacji w niej! pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super efekt!


    ~~~~~~~>>>>
    Zapraszam do mnie
    www.bambiboho.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Amazing post !Would you like to follow each other?
    http://kate-fashionschtick-kate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super przeróbka, bardzo podoba mi się piórko ;)

    Zapraszam do mnie ;)
    http://made-by-ilka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wooow , ii wooow :)) Stworzylas calkiem nowa bluzeczke Suuper :))) Nie dosc ,ze zdolna to i pomyslowa jestes Suuper :) Buuziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepięknie to wygląda! jak robiłaś frędzle? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Frędzle to gotowa taśma kupiłam w pasmanterii ewentualnie jak chcesz sama zrobić to fajnie wyglądają pocięte i rozciągnięte paski z podkoszulka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale ty świetnie przerobiłaś tą bluzkę, tylko pogratulować. Bluzka jest śliczna, masz talent do takich rzeczy :)
    Obserwacja za obserwację? Jeśli tak, zacznij i napisz u mnie, zawsze się odwdzięczam
    Zapraszam http://infinityyoung01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bluzka świetnie przerobiona, masz talent. Co ty na wspólną obs?
    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. woow, ten blog jest tak inspirujący, że po prostu, nie mogę nie zaobserwować!!! :D

    będzie mi bardzo miło jeśli także mnie zaobserwujesz, jeśli Ci się spodoba :)

    ~zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  16. post jest świetny, taki w Twoim stylu :)
    Pomóżmy sobie nawzajem i wspólnie zaobserwujmy nasze blogi, odezwij się:)


    LUCY DOES IT BETTER

    OdpowiedzUsuń
  17. wielkie dzieki za komentarz, juz zaobserwowalam :):):)
    uwielbiam Twojego bloga!! :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)