piątek, 17 kwietnia 2015

Zapraszam i Pozdrawiam





                                                                      Cześć !



Wiem, że przez ostatni czas bardzo mało udzielam się na blogu, jest to spowodowane  zmianą pracy.
Obecna dość dużo pochłania mojego czasu, dlatego gdy mam wolne- a nie mam go tyle co w poprzedniej pracy, biorę się za domowe obowiązki.
Dziękuję, że do mnie zaglądacie mimo tych ubogich postów.

Chciałabym Was serdecznie zaprosić na nowo powstały blog mojej siostry TU  :)



                   

                   
                                                 Sukienka projekt mój własny szyta TU



                                 Życzę Wam miłego - słonecznego weekendu - Pozdrawiam do spisania.



13 komentarzy:

  1. u mnie też dużo czasu pochłania praca niestety..
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, sukienka fajna. Juz niedługo będzie lepsza pogoda na takie kreacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pracus :)) Mam nadzieje ,ze zadowolona jestes ze swojej nowej pracy :) A do Twojej siostry peewno ,ze bede zagladac :) Jestescie obie niesamowicie zdolne :)) Milego weekendu Kochana Ci Zycze :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanego i pełnego uśmiechu weekendu! :)
    Praca ważna jest, ale nie zapominaj o odpoczynku i relaksie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już dołączyłam do witryny twojej siostry :)

    Fajna sukienka i powodzenia w pracy!!

    OdpowiedzUsuń
  6. nowy post na blogu, zapraszam :)
    www.meyonn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zmiany i początki zawsze są dość pracowite i chaotyczne, z czasem wszystko się trochę ustabilizuje i zyskasz więcej czasu dla siebie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)