wtorek, 25 sierpnia 2015

Dlaczego mnie nie było ...





                                  Cześć


Wiem, wiem nie było mnie długo ale dlatego, że wyszłam za mąż przygotowania przed uporządkowanie po zabiera mi czas, do tego praca i nie mam czasu na bloga - póki co.
Nie mam jeszcze zdjęć od fotografa wrzucam kilka zdjęć z telefonu.


Dodam, że było magicznie, świetnie tak jak chciałam i był tego dnia najgorętszy dzień lata.




                                                              08.08.2015











    Więcej zdjęć wrzucę gdy dostanę płytkę od fotografa.



                                              Pozdrawiam  i dziękuję Wam za odwiedziny  :-)


19 komentarzy:

  1. Gratulacje i wszystkiego dobrego! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Och jak piękniee ! :) GRATULACJE <3
    http://kasjaa.blogspot.com/

    PS: Będę bardzo wdzięczna za klik TU <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulcje Kochana !!!! Piekna z Ciebie Panna Mloda :))) Ciesze sie ,ze ten wyjatkowy dzien w Twoim Zyciu byl Magiczny !!! :) I takich samych Magicznych Dni Wam Zycze !!! :)))) Pieknie !!! :) Buziaki :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego Najlepszego życzę nowożeńcom:)))pięknie wyglądałaś:)))czekam na resztę zdjęć:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  5. ale piękne zdjecia, ciekawe jak wyglądają te od fotografa! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. aaaaale laska! piękna suknia! Powiedz - sama szyłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szyć nie szyłam bo nie miałam na to czasu.Praca, przygotowania przed narysowałam projekt sukni i dałam do uszycia, gdyby nie to, że pracuje zabrałabym się sama za uszycie :)

      Usuń
  7. Piękne, piękne, piękne!! Polubiłam na fb i lubię tutaj :) Śliczne!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziewczyny podajcie link do fb bo chyba przeoczyłam :)

      Usuń
  8. Gratulacje. Sukienka bardzo klimatyczna😀

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna sukienka! :)

    https://sundaybests.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. GRATULACJE. Pięknie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. GRATULUJĘ!
    PRZEPIĘKNE ZDJĘCIA.
    POZDRAWIAM SERDECZNIE:)*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)