środa, 4 listopada 2015

Miłosna Poszewka





                               Cześć


Dziękuję Wam za odwiedziny i pozostawione komentarze :)
Długo mnie nie było, bloga zaniedbałam a dlatego, że po ślubie miałam mnóstwo spraw na głowie.
Teraz będę mieć więcej wolnego czasu i postaram się częściej tu udzielać.
Uszyłam ostatnio ubranko na poduszkę namalowałam rysunek farbą do tkanin.
















          Pozostałe dwie czekają cierpliwie  na  ubranko.Myślę nad turkusowym takim pięknym turkusie :)







                                                Do spisania  w następnej notce ...



8 komentarzy:

  1. Fajnie by to wyglądało w wersji wyhaftowanej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna poszewka:)))cieszę się że znów się odzywasz:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Suuuper obrazek :)))) Calosc Slicznie sie prezentuje :))) Aleez milo ,ze wrocilas wkoncu :))) Pozdrawiam Cie Serdecznie Sliczna Panno Mloda :))) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. słodka podusia i gratuluję ślubu!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Efekt końcowy bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie miłosna poszewka :) Słodziak!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna poduszka :) wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia :)
    http://prostozpudelka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)