wtorek, 1 grudnia 2015

Czapki ... I ... Śnieżynki





                                     Witam Was cieplutko


Chyba wpadłam w wir szydełkowania zamiast szycia.
Zrobiłam dwie czapeczki jedna dla mnie druga dla małej.
Śnieżynki by zawiesić na okno i złowiłam super łup w sh :)






















                     Jak wspomniałam wyżej w sh upolowałam torebkę oryginalną  z Gucciego za 18zł  :D








                                                           Pozdrawiam i do sklikania....





9 komentarzy:

  1. Gratuluję świetnej zdobyczy! ;) śnieżynki i czapeczka są śliczne, widać, że masz cierpliwość :) ja czuję, że szydełkowanie to nie moja bajka, ale nie wykluczam opcji, że kiedyś postanowię zacząć :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, bardzo ładne są te czapki. Gratulacje łupu z Sh, orygianlnej torebki Gucci za 18zł. zapraszam do mnie na www.lapstajla.blogpspot.com, u mnie post o timberlandach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Łup fantastyczny:)))pięknie szydełkujesz:)))czapki bardzo mi się podobają a śnieżynki będą ładnie wyglądać w oknie:))))pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne czapki i śnieżynki :-) noooo a zdobycz??? Tylko pozazdrościć! !!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne czapki i śnieżynki :-) noooo a zdobycz??? Tylko pozazdrościć! !!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozkrecilas sie widze z szydelkowaniem ,ale i to Suuuper :))) Sliczne czapeczki zrobilas :)) Jak i gwiazdeczki :))) A torebka ,fajnie ze udalo Ci sie taka upolowac :))) Pozdrawiam Cie Serdecznie Kochana :)) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna czapeczka dla małej

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny manekin, przydatny do prezentowania rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)