czwartek, 17 grudnia 2015

Świąteczne Poszewki






                     Cześć !



Ruszyły u Was już przedświąteczne przygotowania? U mnie tak  :)


Dziś uszyłam trzy świąteczne poszewki.

*********************************************************************************













                 
                                                    A ta uszyta jakiś czas temu dla mamy





Jak ja uwielbiam przygotowania przed Świętami zwłaszcza tymi :)



                                  Dziękuję Wam za odwiedziny i do spisania  w następnej notce.


12 komentarzy:

  1. Hej, wows super sa te diy poduszki, najardziej podoba mi sie opcja 1 i 2/ Bravo. Pozdrawiam www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są:)))takie rzeczy nadają świąteczny klimat,ja uwielbiam dekorować dom:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. świąteczne klimaty na kanapie, super~!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne, a jedną mam taką samą jak Ty (ta w serduszka) ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przesliczne podusie :)))) I jedna nawet szydelkiem wykonczona Piekne wszystkie :)))) Milych Przygotowan Kochana Ci Zycze !!! :) Buziaki :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Super poduszeczki. Świątecznie, bajecznie... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I możesz być z siebie dumna- są śliczne!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta z reniferkami bardzo mi się podoba. No, ale wiadomo, czerwona!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)