czwartek, 24 grudnia 2015

Świątecznie :)




                                Cześć



Jak przygotowania u Was  przed Wigilią?  ja uporałam się już z przygotowaniami czekam na pierwszą gwiazdkę :)
Uwielbiam te magiczne rodzinne ciepłe pachnące święta i dekorować choć troszku domek.
Oto kilka moich  świątecznych zdjęć - w tym roku pierwsze wspólne święta z moim mężem :)


                      Nasza mała choineczka - gwiazdkę wyszydełkowałam








                           Bombki zrobiłam z kordonka na balonie w krochmalu cukrowym z brokatem








                                           Doniczka też ubranka się doczekała




                                                Wydziergałam jeszcze jedną skarpetę




                                               Czapkę dla mamy



                                       


                                                               








                                              Serwetę stroik wykonałam sama






                                           Prezenty już spakowane, a u Was?



                                                             

                                             Kochani życzę Wam w tę magiczne, 
                                               piękne, ciepłe, rodzinne Święta 
                             dużo miłości, zdrowia, spokoju i kolędowania długiego  :)
                                                    
                                                     WESOŁYCH ŚWIĄT !!!

                     
                               Pozdrawiam i dziękuję Wam, że zaglądacie na mojego bloga !



13 komentarzy:

  1. Wesołych, spokojnych i rodzinnych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. życzę CI Kochana Wszystkiego Dobrego na Święta i po Świętach ❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie udekorowany stół...radosnego świętowania Ci życzę...

    OdpowiedzUsuń
  4. Kreatywne dekoracje! ;) wesolych, chociz to juz ostatni dzien :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze są święta - zatem niech ich magia trwa!:)
    Dekoracje zrobiłaś obłędne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ślicznie!!! :) Nastrój musiał być magiczny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć :) Polecam Spis Inspirujących Blogów, zbiór najlepszych blogów w sieci. Nie ma ograniczeń co do tematyki. Dołączasz w minutkę i więcej osób może inspirować się Twoimi wpisami! :) Ja już tam jestem http://spisinspirujacychblogow.blogspot.com


    NELA

    OdpowiedzUsuń
  8. zdobienia stolika i krzesełek boskie

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie nakryty stół i pomysłowa dekoracja krzeseł :)Już po świętach i dzisiaj życzę Ci spełnienia marzeń w Nowym Roku i wielu inspirujących pomysłów. Buziaki kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie, bardzo podoba mi się Twój Anioł.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie, bardzo podoba mi się Twój Anioł.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)