środa, 24 lutego 2016

Moje Szydełkowe Lale





                                              Witajcie :)


Szydełko wciąga... oj wciąga i to mnie coraz bardziej.
Zrobiłam dla mojej małej dwie lalusie, wydziergałam też kocyk i uszyłam podusie chmurkę ale to w następnym poście.Do rozwiązania ciąży pozostało niecałe trzy miesiące, a ja produkuję dla małej bezpieczne, oryginalne i co najważniejsze z serca zabawki i nie tylko :)


                          Lale mają po 30cm i są wypełnione wsadem poduszkowym antyalergicznym.





          Dziękuję Wam za obecność - Pozdrawiam i przesyłam moc SŁOŃCA *




13 komentarzy:

  1. śliczne! :) Ta pierwsza jest urocza <3 a buciki mają przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sympatyczne laleczki :) pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny :) Ania z niaf niaf

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne :))) Suuper wychodzi Ci to szydelkowanie :))) Buziaki :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super CI te lale wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. awesome blog, I follow you :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  6. ale piękne ! idealne dla maluchów :)

    zapraszam http://mrs-caroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam:)
    Bardzo ładne laleczki,jednak nie dla maluszka(chyba, że na początek jako ozdoba pokoiku) a dla większej dziewczynki. Maluszek wszystko do buzi wkłada, a te włoski lal mogą zaszkodzić, sprawdziłam na swojej córci gdy była malutka. Dobrze szyjesz,uszyj maleństwu "ciamkatki", a potem "quiet book". A jak lubisz szydełko to poza kocykiem może: miśka, pieska czy kotka w dużym rozmiarze? A później pewnie wpadniesz po uszy w sukieneczki :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak laleczki przez jakiś czas będą ozdobą pokoiku a dopiero jak podrośnie to dla zabawy, tylko nie wiem czy później będę mieć czas na dzierganie bo zamierzam wrócić do pracy, dlatego póki co korzystam z wolnego czasu i dziergam :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)