środa, 10 lutego 2016

Owca i Grzechotka - Szydełkowe Robótki




                               Witajcie


Kto zagląda na mojego bloga dość często zauważył, że z szyciem i przerabianiem ubrań u mnie od jakiegoś czasu słabo.Dlatego, że spodziewam się malucha :) jeśli już szyję to coś drobnego.
Teraz wpadłam w szał szydełkowania, wydziergałam kocyk karuzelę do łóżeczka- ale to w następnym poście.
Dziś przedstawiam Wam owcę i grzechotkę.








 Grzechotka w środku główki ma piłeczkę pingpongową do środka włożyłam parę koralików dzięki czemu szeleści.





Do szycia powrócę będzie szyciowo dla mnie i  malucha :)


                                                  Dziękuję za Waszą obecność pozdrawiam.


9 komentarzy:

  1. świetne - uwielbiam takie rzeczy

    pozdrawiam MARCELKA <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zabawki są prześliczne:)))Pozdrawiam serdecznie:))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. GRzechotka to świetny pomysł :) wciąż żałuję, że tak niedawno nauczyłam się dziergać, gdy dzieci już spore. Owieczka urocza :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie fajne szydełkowe słodziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie powstała laleczka do ekipy ;)

      Usuń
  5. Przesliczne sa te Twoje robotki :))) A dopiero co niedawno mowilas ,ze dopiero sie uczysz Pieknie :))) I taka nowinka Gratulacje Kochana :))) Aleez sie ciesze Suuper :))) Oby cala ciaza byla spokojna Trzymam za to kciuki mocno !!! :) Buuziaki :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę świetne,kiedyś marzyło mi się nauczyć szydełkowania,ale jak zobaczyłam ile czasu to wymaga,to mi się odechciało, także szacunek za cierpliwość i za talent :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)