środa, 16 marca 2016

Szydełkowa Filiżanka i Przytulaki






                Cześć !


... Co można wyczarować jeszcze magicznym szydełkiem .. ? Oj dużo pięknych i stylowych rzeczy.
Ostatnio wyszydełkowałam filiżankę która zdobi moja półeczkę.Uważam, że to świetny pomysł na prezent, np na dzień mamy :) czy bliskiej osoby, do środeczka można włożyć prawdziwe nie zmielone ziarenka kawy lub jakieś czekoladki  cukierki... Pomysł częściowo- bo zmodyfikowałam moją filiżankę po swojemu, znalazłam  Tu
















                            I  nowe przytulaki w tym miś prezent dla Adasia :)
















          Dziękuję Wam za odwiedziny, słonecznych dni - do spisania :)



15 komentarzy:

  1. Filiżanka bardzo ładna świetny pomysł na dekorację i prezent,i Przytulaki jajie słodkie i jakie kolorowe!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie słodkie* wkradła mi się literówka ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie słodkie* wkradła mi się literówka ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Przesliczne prace !!!! :)))) Filizanka Suuuper Ci wyszla :))) Jak i reszta Slicznosci :))) Zdolniacha :)))) Buuuziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow co za talent! Dla mnie to czarna magia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawa oprawa na filiżankę, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. :) Masz dziewczyno talent!!!! :) I te perełki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) W ciąży nauczyłam się szydełkowania, a myślałam, że ta kategoria jednak dla mnie za trudna.. jak sie mówi dla chcącego nic trudnego ;)

      Usuń
  8. Naprawde bardzo ładne wiadomo ze robione recznie a nie tylko Chiny i bezpieczne dla,dzieci

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawde bardzo ładne wiadomo ze robione recznie a nie tylko Chiny i bezpieczne dla,dzieci

    OdpowiedzUsuń
  10. filiżanka jest bajeczna! a może raczej przytulanki są bajeczne, a filiżanka prześliczna? :) super :)
    pozdrawiam i życzę udanego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale wspaniałe prace ! Filiżanka jest rewelacyjna !

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne, szczególnie miś- szmateczka. Mój synek uwielbia takie przytulanki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)