sobota, 26 marca 2016

Szydełkowy Koszyczek





                  Cześć Kochani !


Jak czas od ostatnich świąt szybko zleciał... już są kolejne..wiosenne choć pogoda płata figla.
Wyszydełkowałam koszyczek wielkanocny z zawartością.






                             Zostawiam Was z moimi klimatami wielkanocnymi.









                                                            

                   Życzę Wam, Kochani,
              aby te święta wielkanocne
              wniosły do Waszych serc
              wiosenną radość, świeżość,
              pogodę ducha, spokój i ciepło.






                              Do spisania mokrego poniedziałku.



22 komentarze:

  1. witam przepiekny koszyk jesli mozesz zdradzic gdzie znalazłaś ten wzór na koszyk ja też szydełkuje pozdrawiam wesołych świąt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, znalazłam wzór w google jako wzór na szydełkową serwetkę nie zapisywałam linka bo drukowałam schemat.Jak mi się kartka nie zawieruszyła podeślę Ci. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Piękności same : ) dziękuję za odwiedziny i życzę Wesołych świąt Wielkanocnych

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja Droga Zycze Ci Zdrowych Pieknych Rodzinnych Swiat Wielkanocnych :)))) Pieknosci nadziubalas :))) Zdolna Jestes jak Twoja siostra :))) Kochana Zdrowka to najwazniejsze Zycze Ci :)) Poglaskaj dzidzie po brzuszku od cioci :))) Buuuuuziaki :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie i kolorowo! wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki uroczy.
    Wesołych, zdrowych, spokojnych Świąt.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie! Wesołego Alleluja! U mnie nowy post. Moja dekoracyjna propozycja na wielkanocny stół!
    life-that-inspired.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne pisanki! :)
    Spojonych świąt!
    Z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie. :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Coś pięknego !

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooooo!! Jak świątecznie! :) Bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę urocze są te Twoje pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale jesteś zdolna! Koszyczek świetny, a jego zawartość cudowna;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)