sobota, 2 kwietnia 2016

Jak odnowić starą pufę ...



                  Cześć !


W piwnicy bidulka stała stara pufa.. a moja mała coraz bliżej... kompletuję wyprawkę i potrzeba mi miejsca w szafie.Pomyślałam, że przygarnę bo jest otwierana, więc schowek w sam raz na skarpety,rajstopy.Uszyłam  pokrowiec.









                                                      Która  wersja lepsza?








                          Pokrowiec uszyłam z resztek materiału - poszewek a falbanka z firanki.


                                                 Miłosna poszewka dla męża :D




 Wyszydełkowałam jeszcze  jedna filiżankę- poprzednią dałam w prezencie.






    Pozdrawiamy z Emilką :)



                Dziękuję Wam za odwiedziny i pozostawione komentarze, do spisania szyciowo.


18 komentarzy:

  1. Pierwsza wersja - z pokrowcem :) Przede wszystkim gratulacje!!!! :) Jak fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł na pufę ! świetnie wyglądasz!!! ciąża bardzo Ci służy!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pufa nie do poznania extra ,choć teraz będzie szkoda na niej nogi kłaść ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. A i gratuluje! ślicznie wyglądasz w ciąży :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super pufa wyszła :-) ta delikatnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny miałaś pomysł na pufę :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz:)))poduszka i filiżanka śliczne a pufa w nowej szacie wygląda bardzo romantycznie:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Teraz pufa wygląda super, a co do pozostałych, to też bym chciała takie prezenty dostać. :-) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak kwitnąco wyglądasz:) świetny pomysł na puffe

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko Piekne ,a Cuudna to Ty Kochana Jestes :)))) Mamusia z Ciebie bedzie Cuuudna :))))) I tez Emilke bedziesz miala noo Pieeeknie :))))))) Buuuuziaki Kochana :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówiłam Ci, że jak będę mieć córeczkę to Emilka będzie :) Kochana Aguś :*:*:*:*

      Usuń
    2. :))) A wiec bedzie znowu mala Slicznotka :))))Cuudnie :)) Buuuziaki :)))

      Usuń
  11. Gratuluje Brzusia <3 a metamorfoza pufy śiwetna !

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam osoby które z niczego potrafią zrobić coś ☺ brawo ☺
    Zapraszam w wolnej chwili na mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Super pomysł, świetnie wygląda!:)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta pufa i jej odnowienie to świetny pomysł, ale wyszydełkowana filiżanka to mistrzostwo, kobieto jaki Ty masz talent! :)
    Ślicznie wyglądasz, tak promiennie :)
    Zdecydowanie dodaję Twojego bloga do obserwowanych! :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie: http://wkacikuurodowym.blogspot.com/
    Będzie mi niezmiernie miło :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O jak ładnie wyglądasz z brzuszkiem, mój maluszek skończył już 16 miesięcy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)