czwartek, 28 kwietnia 2016

Przygotowania dobiegły końca





            Witam  :)

Jak tam u Was? Dziękuję, że zaglądacie do mnie.
U mnie leci szybko czas, przygotowania dobiegły końca teraz tylko czekanie 3 tygodniowe a może wcześniej, później...? nie wiem jak się małej spieszyć będzie do rodziców :)
Już nie mogę się doczekać, pielęgnować, dbać, kochać, uczyć, tulić, wspólne spacery... no i szycie ubranek dla małej i mamy o ile  pozwoli heh :)












Pościel, przytulaki, karuzela 100% moje handmade-radość tworzenia wielka :) O dziwo zawsze myślałam, że jak będę w ciąży to przytyje dużo, a tu 8kg.


                                 Pozdrawiam do sklikania <3<3



11 komentarzy:

  1. Wszystkiego dobrego :) Śliczna ta poduszka-chmurka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miejsce dla Malej Ksiezniczki widze naszykowane :))) Cuuudnie :)) Moja Droga a teraz to Ty czekaj spokojnie ,odpoczywaj :))) Korzystaj z chwili dla siebie i zbieraj sily :)) Piekny kacik naszykowalas dla swojej Emilki :))) Ciaza Ci sluzy :))) Suuper wygladasz :)) Nie to co ja :P wygladalam jak mala beczka hahaha :))) Buuuziaki :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękne łóżeczko. Życzę powodzenia. Wszystkiego dobrego. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki brzusio:D Szczęśliwego rozwiązania! A łóżeczko wspaniałe:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz !!!!! A łóżeczko przygotowałaś wspaniałe! Już widać ile miłości masz w sobie dla Maluszka :) Cudnie :) Buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko najpiękniejsze, bo uszyte z miłości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie !!!

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wszystko przygotowane:)))Pozdrawiam i wszystkiego dobrego życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Dawno mnie u Ciebie nie było, ale ogólnie mało bywałam... Teraz nadrabiam zaległości a u Ciebie takie wielkie zmiany :) Piękny kącik dla maleństwa <3 Wszystkiego dobrego :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciesze się że zagladlas do mnie ��zmiany duże na lepsze ��

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały kącik dla córeczki, trzymam za Was kciuki i życzę przede wszystkim zdrowia kochana :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)