sobota, 21 maja 2016

13.05.2016 Moja Największa Miłość!





                                         Cześć Kochani :)


Piątek 13.05 zapamiętam do końca życia, ja z 13.07 takiego psikusa mamie zrobiła mało tego moja siostra z 13.05 taki prezent miała... moja malutka istotka, moja księżniczka, mój skarb, mój cud, moja ślicznotka, moja największa miłość, mój najlepszy najwartościowszy prezent jakikolwiek dostałam ....moja kruszynka Emilka 2630g i 51cm wszystkie ciuszki póki co na nią za duuuzzzzeee ale ładnie przybiera na wadze :)




   Dziękuję Wam za odwiedziny- pozdrawiamy i życzymy cudownego słonecznego weekendu z Emi.



15 komentarzy:

  1. Gratulacje! Zdrowia życzymy dla całej rodzinki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Aleeez sie ciesze :))) Kruszynka malenka :))) Piekne to Twoje Serduszko malenkie :))) Kochana Zycze Wam Duuuzo Szczescia , Zdrowka !!! :)) Buziaki dla Was posylam :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojejku, jaka data urodzenia :D Wszystkiego dobrego dla Ciebie i dla Emilki, oby zdrowo rosła jak na drożdżach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdeczne GRATULACJE <3 Zdrówka dla Was :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję z całego serca:)))niech urocze maleństwo zdrowo rośnie:)))Pozdrawiam serdecznie:))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna. Wszystkiego dobrego dla Was. :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje;) Niechaj rośnie zdrowa;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna cała mamusia )Kochana zapomniałaś napisać ,że ciocia też z 13.maja jest i to w moje urodzinki się urodziła haha)Buziaki dla was )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak razem zrobiła ?Nam psikusa :D:D

      Usuń
  9. Gratuluje Ci Kochana takiej pieknej kruszynki :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze raz, po fb, gratulacje!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna kruszynka. Gratuluję!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. kurcze ile mnie ominęło! gratulacje kochana! Śliczna kruszynka ;)
    Czekam, aż na mnie też przyjdzie pora ;)
    Buziak!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochane maleństwo, ciesz się macierzyństwem teraz :)
    Mój synek niedawno skończył 1,5 roku, również daje mi wiele radości :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)