poniedziałek, 10 października 2016

Komplecik Królewny




        Cześć Moi Kochani :)


Dziękuję za każde odwiedziny i pozostawiony komentarz, dobrze wiedzieć, że mimo tych ubogich postów zaglądacie do mnie.
Moja słodziutka iskierka ma skończone 5mcy, jak czas leci z każdym dniem umie coraz więcej i bardziej mnie zadziwia - niesamowicie mocno kocham Emilkę :)
Uszyłam komplet w korony do łóżeczka bo wpycha rączki nóżki między szczebelki.

                                  Kocyk też moja robótka






                                               Schrupałabym ją- cukierek <3






                                              Co za minka Emilki :D




                                     Dziękujemy pozdrawiamy i życzymy dużo słonecznych dni.

                                                   Zapraszamy do nas na instagrama   KLIK

10 komentarzy:

  1. Hahaha! Świetna minka :)
    Piękna poducha i osłonki. Jesteś zdolniacha!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny komplecik:D Emilka śliczna jak zawsze:D

    OdpowiedzUsuń
  3. łłłłlojejciuuuu, a cóż to za piękności?!Córcia jest urocza i śiczna! Serdecznie gratuluję i Kochana szyjątka na prawde jak dla Królewny!Rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ ta Twoja księżniczka urosła:)))komplecik godny panienki:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Komplecik śliczny i niepowtarzalny a królewna jeszcze ładniejsza. Bardzo szybko rośnie. Pozdrawiam Ania.

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny komplecik dla słodkiej księżniczki - a minka jest po prostu genialna! ;)
    pozdrawiam Was serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 2 Królewny, większa i mniejsza :) Śliczne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)