sobota, 3 grudnia 2016

Podusie na zamówienie



               Witajcie Moi Kochani

Rzadko dodaje posty ale wiecie, że całe 24 h spędzam z Emilką.Mimo to zawszę znajdę czas by coś uszyć, więc nie zapomniałam i nie dam zakurzyć się  mojej wiernej maszynie :D Powstały podusie na zamówienie i mam jeszcze inne szyciowe realizacje byle zdążyć do Świąt.
Czas tak pędzi <szok> nie tak dawno urodziłam córeczkę a tu już na 13 będzie mieć skończone 7mcy.
Jest taka kochana no cudowna moja iskierka nawet da mamie poszyć, przygląda, śmieje się do mnie z wózka oczywiście muszę cały czas do niej mówić i być na widoku wtedy siedzi spokojnie :)

Znów święta..te są bez jednej najbliższej mi osoby - mojej mamy :( ściska mnie w środku to tak jakby ktoś już do końca mojego życia wyrwał mi kawałek serca i nic nie jest w stanie ten ubytek wypełnić :( Nie będę się rozpisywać co jak czemu bo łzy zalewają mi oczy Kochani....






                                                     Kotka tez uszyłam


                                                Szyje podusię dziewczynkę dla Emilki







                         Całujemy i pozdrawiamy i zapraszamy do śledzenia nas na instaświecie.

                                                                        Tu

3 komentarze:

  1. Twoja córeczka jest śliczna:)))))))))))grzeczna dziewczynko musi z niej być skoro mama takie piękne rzeczy szyje:)))Przykro mi z powodu Twojej mamy.Pozdrawiam serdecznie a Emilce sto buziaków przesyłam:)))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. EMilka jest już duzia ! I jakże śliczna !!! Cudaki uszyłaś Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kotek mnie zauroczył mnie najbardziej. urocza córunia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)