piątek, 17 lutego 2017

Podusia dziewczynka





             Witajcie Kochani

Na blogu są dość długie  przerwy nie oznacza to, że nie szyję.Bo szyję a zwłaszcza dla córci i sprawia mi to ogromną radość.Mam też kilka zleceń szycia, praca "wre" jednym słowem.
Dziękuję, że  do mnie zaglądacie :)

                    Uszyta  podusia dziewczynka



                                       Moja modelka




                                         Szydełkowy kocyk podusia krokodyl też ja ;)


                                                  Pozdrawiamy z Emilką całusy





            

8 komentarzy:

  1. Cuuudnie Corcia Ci rosnie :))) Sloneczko malenkie :))) I jakie Piekne prace :)))Podusie Piekne jak i Kocyk Cuudo :)) Pracusiowa Pszczolka :)))) Pozdrawiam Was Kochana Cieplutko :)) Buuziaki :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja córeczka jest śliczna i duża:))bardzo ładne podusie i super kocyk:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka duża już ! Podusia słodka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I znowu słodziak!!! :) i dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o jej! nie wiem co jest słodsze podusia czy Twoja córcia ;)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam, obie cudne :-) i podusia a przede wszystkim modelka :-) mam pytanie: jakie farby do tkanin przyjazne dzieciom polecasz?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)