poniedziałek, 20 marca 2017

Dresowa Sukienka w Piórka



         Cześć :)

Coraz bliżej wiosny i każdy z nas swoją garderobę zamienia na ciuszki lżejsze. Uwielbiam wiosnę i lato, a Wy? Bardzo mi spodobała  się ta dresówka w piórka na sukienkę dla Emilki zostało jeszcze kawałek tkaniny będzie na czapkę, opaskę a może jeszcze nawet na spodnie.

                                         Prosty i wygodny  krój


 Opaska też zrobiłam, moja słodka kochana modelka dla niej szycie to czysta przyjemność - Kocham mocno Iskierkę





                Kochani dziękuję Wam, że zaglądacie do mnie, jeśli uważacie, że zasługuję na wasz głos w szyciowym blogu roku to zapraszam  tu .....KLIK..... 

Zapraszam także na instagrama tam jestem na bieżąco ....KLIK....



                                           Dziękuję i pozdrawiam cieplutko moc słoneczka Wam wysyłam :)



 

3 komentarze:

  1. Sukieneczka bardzo ładna:))w sam raz dla ślicznej modelki:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna sukieneczka :)) I jak Pieknie Niunia rosnie :)) Sloodkosci :)) Kochana Pozdrawiam Cie cieplutko :)) Buuuuziaki dla Was posylam :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)