wtorek, 20 listopada 2012

Czarny Wełniany Sweterek

                            

         Witam Was cieplutko 

Sweterek skończony, a mój aparat jak zwykle nie  oddaje rzeczywistych kolorów...







 Z przodu krótszy a tył 4cm dłuższy, muszę wybrać się gdzieś na spacer i porobić lepsze fotki, sweter jest bardzo ciepły - 50% bawełny 50% wełny:)










                              Do następnego posta :)

niedziela, 11 listopada 2012

Potrzebuję Waszej Pomocy :)

Potrzebuję kochani jeśli oczywiście chcecie mi pomóc i jeśli oczywiście moja praca Wam się podoba i chcecie oddać na mnie swój głos.Będę bardzo Wam wdzięczna za każdy głos dziękuję bardzo :)  

http://jakuszyc.pl/prace-nadeslane-do-konkursu-pomysowe-aplikacje/ 


jestem pod numerkiem 1 ;)



                                                     Buziaki :*:*:*:*

Liebster Blog

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od   http://dulce89.blogspot.com/?zx=d0943aee72218025   i http://kuchniasmakoszy.blogspot.com/2012/11/liebster-blog.html#comment-form


Dziękuję Wam kochane ;
  
Pytania Dulce : 

 1. Czy jest coś co chciałabyś zmienić w swoim wyglądzie? Jeśli tak to co? 
2. Jaki moment w swoim życiu chciałabyś przeżyć jeszcze raz?
3. Czy zrobiłaś coś, czego dziś żałujesz? I co to jest?
4.  Twój ulubiony serial.
5. Jaką JEDNĄ RZECZ wzięłabyś na  bezludną wyspę?  
6. Kto z Twojej rodziny jest Ci najbliższy?
7. Wolisz ubiór elegancki czy sportowy?
8. Jakie jest Twoje ulubione danie?
9.  Jesteś osobą spokojną czy wybuchową?
10. Czy wierzysz w to, że w tym roku nastąpi koniec świata?
11. Czy chodzisz do kościoła?


Odpowiedzi:


 1.Mogłabym z 2kg schudnąć:D
2.Swoją 18-stkę
3.Hmmm.chyba nie..
4.Była Brzydula:D
5.pastę do zębów haha-oj czemu 1? Ob tez by zabrała :D
6.Siostry
7.Bardziej mieszany
8.Frytki z de volaille
9.Raczej spokojną
10.Nie
11.chodzę


Pytania od Kuchni smakoszy:

 

1. Co daje ci gotowanie tudzież pieczenie?
2. Czym zajmujesz się na co dzień jeśli akurat nie siedzisz w kuchni? :)
3. Twoje największe marzenie, które chciałabyś/chciałbyś spełnić?
4. Ulubiona wersja śniadania?
5. Wolisz gotować sama/sam, czy jak ktoś przygotuje ci posiłek?
6. Najgorsza rzecz jaką jadłaś/jadłeś?
7.Smak dzieciństwa?
8.Ulubiona książka?
9.Wolisz film, czy książkę?
10. Najlepsza rzecz jaką udało ci się zjeść?
11. Jeśli miałabyś możliwość wyruszenia w podróż kulinarną, jakie byłyby to kraje? :)
Odpowiedz:
1.Najbardziej cieszy gdy ktoś powie...."no nieźle ci wyszło" :d
2.Szyciem
3.Nie mogę powiedzieć bo się nie spełni ;)
4.Powiedziałabym solidne :D-śniadanie u mnie to podstawa!
5.Sama
6.hmmm póki co nie ma 
7.hmmm...
8.Paulo Cloelo Walkirie
9.Zależy raz to i to
10.Krewetki :D
11.Hiszpania 
I moje pytania;
1.Co daje Ci blogowanie?
2.Wierzysz w duchy? 
3.Co każdego dnia chętnie zakładasz ?
4.Ulubiony kolor?
5.Ulubiony film?
6.Twój hit kulinarny?
7.Twoje ulubione buty?
8.Nosisz czapkę czy wolisz kurtkę z kapturem?
9.Jaką stylizacja stworzyłabyś na noc sylwestrową?
10.Jesteś pracowita czy leniwa?
11.Twój ulubiony zapach?
Taguje do zabawy...
-Kasztankowa
-Madziiulka
-Promyk
- Ev-zielona krówka
-It's So easy
-Sarenko wa
-Sylwia Berłowska
-Magdalena B
-Anielska Aniela
-Egotiste
-Panna kropka
                                        
                         Do zobaczenia i miłej zabawy ;)
          

 

piątek, 9 listopada 2012

Miniaturowa Pufka ..... Czapka

                                  :)  ;) :)

Nie wyrzucam resztek tkanin,składam sobie je do pudełka,są ładnie poskładane,bo zawsze mogą do czegoś mi spasować...Tak jak dziś z kratki uszyłam sobie miniaturową pufę na igły i szpilki,dodatkowo doszyłam wieszaczek,aby móc lepiej i bezpiecznie łapać niż kłuć ;) wypchałam watką.



                            
                               A tu już gotowa 





A tu duża pufa co kiedyś szyłam z miniaturową ;)




 I banalnie prosta czapka ze swetra dla siostrzenicy.







                            Do zobaczenia kreatywnie :)

wtorek, 6 listopada 2012

Filcowa Torebka

                              
           Witam Was Cieplutko 

Na wstępnie chciałam podziękować WSZYSTKIM, którzy zostawiają pod każdym moim postem komentarze :)
Dobrze wiedzieć, że ktoś zagląda na mojego bloga ;)
Dziś zabrałam się za uszycie szarej filcowej torebki.Filc jest gruby 5mm, więc idealny na torebkę.




  

Uszyłam podszewkę z kratki-wyszukałam w resztkach materiału plus 3 kieszonki w tym 1 zasuwana na zamek





Zapinana na 3 magnesowe zapięcia 




  ...taka jesienno-zimowa z futerkiem i trochę ćwieków







 Filcu trochę mi zostało, więc mama chciała aby wycięła jej wkładki do butów ;)





Zostało mi też futerka,więc zrobię getry na buty ...




                                   Do zobaczenia :)






sobota, 20 października 2012

Tunika i Otulacz

                           Buziaki na powitanie 

Wstąpiłam dziś do sh -tak znów, ja to stały bywalec :D ;) Mieli wszystko po 2 zł, więc jak dla mnie rewelacja do buszowania w poszukiwaniu na przeróbkę lub rozprucia i uszycia czegoś innego... Zakupiłam świetną sukienkę-mi się podoba, wiadomo nie każdemu musi ;) Zakupiłam szary męski podkoszulek i parę innych rzeczy.Z podkoszulka i sukienki odcięłam doły i uszyłam sobie komin - dwustronny.Sukienka oczywiście nie mogła zmarnować się, bo podobał mi się wzór tkaniny od początku, zrobiłam sobie tunikę do legginsów.






               komin gotowy 







      




                                            



 Sukienka była mojego rozmiaru, nic nie musiałam zwężać, jedynie podwinęłam i przyszyłam do dołu koronkę czarną ...





Zliczając mój nowy ciuchowy nabytek to mam łącznie za 4zł tunikę i komin ;) A i z reszty podkoszulka pocięłam sobie sznurki i rozciągnęłam:D do czegoś je na pewno wykorzystam ;)

                                          Do następnego... 


czwartek, 4 października 2012

Wełenkowa Spódniczka

                        
                          Witajcie ;)




Korzystając z wolnego dziś dnia,uszyłam sobie spódniczkę -tkanina to wełna,więc będzie mi cieplutko ;) W sumie to szyłam dwie spódnice,bo do takiego materiału potrzebna była mi podszewka,trochę więcej bawienia  ;)


Zakupiłam zamek,ale przycięłam przyfastrygowałam do spódniczki by być pewną,że mogę wszyć na maszynie i pech bo - zasuwając wysunęłam suwak i za nic nie mogłam go wsunąć -podenerwowałam się ciut :D i stwierdziłam,że nie będę się męczyć kupie nowy...







                                  Wyszła tak 





Ćwieki zakupiłam na pasart.pl 100szt za chyba 4 zł ,różne kształty ćwieków mieli jakby ktoś chciał ;)




           
Podszewka -tu widać idealnie kolor materiału !







Znalazłam kawałeczek materiału jak szyłam tunikę to wykorzystałam doszywając pasek dołu ;)






 Fotki popstrykam w spódnicy,ale najpierw muszę wszyć zamek i poszukać fotografkę/a ;)


                                   

                  
                                Do zobaczenia ;) 


sobota, 29 września 2012

Jesienna Tunika

                               Cześć ;)

Zakupiłam kiedyś dzianinę w sklepie z końcówkami tkanin -zapłaciłam nie dużo - powstała  prosta luźna tunika.Nie zajęła mi dużo czasu bo uszyłam ją ok.godziny, formę sama narysowałam  nie było nic skomplikowanego.A korzystając dziś z ładnej pogody wybrałam się z Anitką-siostrzenicą na space.







W sh zakupiłam jakiś czas temu getry, więc stwierdziłam, że mogę wykorzystać jako rękawki, ściągam kiedy chce i mogę założyć inny kolor ;)



                 Do legginsów







 A tu siostrzenica fajnie się wystylizowała :)



 Broszki które robiłam przekazałam Anicie, fajnie spasowały do koszuli dżinsowej ;)



Podsumowując ja mam tunikę za 12 zł :D  Anita ucieszyła się z prezentu i spędziłyśmy fajny dzień :) 



                                      Do zobaczenia 

środa, 26 września 2012

XxXxXxXxXxXxX

                    
                              Witam Was :)



Nowa broszka-róża.A tak w ogóle to chciałam Wam powiedzieć, że broszki chyba polubiłam :D byłam dziś w sklepie gdzie mają różności... kolczyki, broszki, opaski, łańcuszki itp.. Byłam w szoku jakie mają ceny właśnie filcowych broszek 29,90, 35, a większe były nawet powyżej 50 zł szok.Bo broszki to żadna trudna robótka i szybka ...





 I cząstka mnie bo nie ma jak dżinsy i biały podkoszulek




                                          Pozdrawiam i do następnego posta...


niedziela, 23 września 2012

Broszki

                                Cześć :)




Filcowe czarne broszki są prezentem dla kochanej  siostrzenicy Anity. Ja broszki rzadko noszę, ale chyba skuszę się i zrobię sobie też . Filc tani można kupić w empiku 1,50 różne kolorki, a koraliki, cekiny itp kto jak lubi, można sobie samemu zrobić oryginalny fajny ozdabiający dodatek :) Te są banalnie proste bo gwiazdki pięcioramienne wycięłam z podwójnego filcu, aby były grubsze-chyba, że zakupicie grubszy filc z tym, że droższy jest.







Z tyłu mają oczywiście agrafki, mam nadzieję, że Anicie się spodobają ;)



                             
                      Do następnego 

środa, 19 września 2012

So Sweet Blog Award

Dostałam miłe wyróżnienie od - Ciekawskiej Magdaleny http://magicwordcherry.blogspot.com/   za co bardzo dziękuję :) i zapraszam na jej bloga bo znajdziecie tam wiele ciekawostek,oczywiście ode mnie nominacja też się należy bo jest blogiem do którego bardzo często zaglądam.







A Zabawa polega na tym, aby osoba którą się otagowało wyróżniła 5, 10, 15 bogów, które czyta najchętniej i najczęściej ;)) Wręcza im tym samym znaczek "So Sweet Blog Award", który widzicie powyżej.

Słodkie wyróżnienie daję blogom do których często wpadam i polecam do odwiedzenia,kolejność jest przypadkowa .


http://itssooeasy.blogspot.com/ 

http://stylowcy.blogspot.com/2012/09/piekne-
 wosy.html  
http://myworld-mylife-kasiakelo.blogspot.com/ 

http://kobietaszyje.blogspot.com/ 

http://malgosiowy-kram.blogspot.com/ 

http://zaczarowanedrzwi.blogspot.com/ 

 http://promyk2004.blogspot.com/

http://gdziesamojekredki.blogspot.com/ 

http://fashion-v.blogspot.com/ 

http://zielonakrowka.blogspot.com/ 


http://dulce89.blogspot.com/

http://borntobealice.blogspot.com/



                                                    Do zobaczenia :)

niedziela, 9 września 2012

Gorset = Kopertówka

                   Cześć kochani ;)



Gorset zakupiony w sh  uległ całkowitej zmianie na torebkę wieczorową-projekt mojej siostry bo w październiku wybiera się na wesele i akurat do jej kreacji materiał z gorsetu idealnie spasował :) A w gorsecie D.i ja bym nie chodziła,za to torebeczkę z chęcią wykorzystam ;)

               kawałki 





Gorset miał rewelacyjny materiał koronkowy i ponaszywane koraliki a pod spodem jasną podszewkę,więc nic tu twórczego,wyciąć formy i zszyć kopertówkę ,jedynie jest tylko twórczy ozdobny przód na klapie ;)


                        Modelka  kochana Anita  :*





     Jak widać recykling gorsetu też można zrobić ;)
                                                   

                                                            Do następnego posta...

piątek, 7 września 2012

Krawat


                                       :)





Wczoraj pisałam, że zakupiłam w sh podszewkę małą kratkowaną i białą koszulkę dla A.Koszula czeka na przeróbkę, a z podszewki uszyłam krawat.Wczoraj coś nie mogłam spać i szyłam krawacik po 1-szej, zapomniałam porobić więcej fotek ;) Spodenki szare które uszyłam uległy małej zmianie-przeszyłam guziczki w inne miejsce bo na dole nogawek nie podobały mi się  ...


  Z tyłu do krawata przyczepiłam agrafkę, dzięki niej mogę doczepiać krawacik niżej wyżej i nie będzie się przesuwał jak np na tasiemce.A ogólnie to  jestem z niego zadowolona bo pierwszy raz szyłam krawat :D 



  Jutro jak znajdę chwilę i zabiorę się za koszulkę. W planach mam też uszycie sztruksowych rurek -chyba, że dziś znów nie będę mogła zasnąć i zacznę coś szyć ;)
 
                                       


                             Do następnego -buziaki  




sobota, 1 września 2012

Szare Spodenki

                           Witajcie :)

Parę dni temu byłam w sklepie z tkaninami i w tzw.resztkach  wypatrzyłam sobie fajny materiał na spodenki w sam raz na nadchodzący sezon.Kosztował mnie 4zł plus dodatki zliczając mam spodenki za ok.12 zł bo szycie to już z mojej własnej woli ;)














Mój aparat cudownej jakości zdjęć nie robi. Ja już powoli zaopatruję się w jesienno-zimową garderobę,a Wy ?   
                             



                 Do spisania...