czwartek, 12 września 2013

Czerwona z Frędzlami




                      Cześć :)



No tak znów torebek mi mało, ale ta już jest moją ulubioną :) Uwielbiam frędzelki :D Kawałek zamszowej naturalnej skóry jak dla mnie w ładnym kolorze wykorzystałam takim projektem który miałam w głowie....



 Skóra nie była kawałkiem prostym, więc łatwo nie było mi z formą.Ktoś chyba coś chciał wykombinować z niego-nie wyszło i dobrze bo mogłam ja pokombinować...



Naszkicowałam sobie czachę bawoła z piórkami bo torebka jest w klimacie indiańskim, później jeszcze raz rysowałam na klapie torebki czarną farbą do tkanin.






 Torebka nie była szybkim projektem, zrobienie formy, wycinanie, szycie ręczne, wycinanie rzemyków, mocowanie, nabijanie oczek, malowanie..trochę mi  zajęło to na raty pracy, bo tez inne domowe obowiązki trzeba było wykonać ;)



    Mój aparat ładnych zdjęć nie robi i malunku  lepszego zdjęcia nie zrobię, wychodzi rozmazane :(







  Wszystkie nity, kółeczka są srebrne, a tu na zdjęciu wyszły złotawo-srebrne... ;/






Środek jest dość głęboki, więc stwierdziłam, że nie będę wszywać zamka spokojnie magnetyczne zapięcie mi wystarcza.


















   Jakość zdjęć jest kiepska-wybaczcie...





                     Słonecznego piątku , do spisania :)




41 komentarzy:

  1. Ale super!!!!!!!!!!!!!!Fason,kolor, rysunek!Bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Kasiu :) To takie moje klimaty ...

      Usuń
    2. Bardzo ładna i oryginalna i świetny pasek!!!

      Usuń
  2. Zdjęcia są wystarczająco wyraźne, by docenić tą świetną torebkę :-) Fantastyczny projekt i wykonanie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,choć wiem,że mogłam się bardziej postarać :)

      Usuń
  3. Napracowalas sie ,ale efekt koncowy Suuuper :) Baardzo fajnie wyszla Ci torebka :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, bardzo mi się podoba. Kolor mój ulubiony, przekonałaś mnie tą torebką do frędzli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super może skusisz się na jakąś frędzlowatą torebkę :)

      Usuń
  5. ja za frędzelkami nie przepadam, ale ten "nadruk" meeega! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest rewelacyjna, wyrazista i z charakterem:) Rysunek genialny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. torebka cudo, ja kocham fredzle, projekt byl pracochlonny, ale efekt rewelacyjny, brawo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pracochłonny ale opłacało się -dzięki :)

      Usuń
  8. Wygląda niesamowicie! A rysunek jest genialny na torebce !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Czadowa jest,widzę ją w komplecie z azteckimi ciuchami...ach!

    OdpowiedzUsuń
  10. Boże, jest niesamowita! Ten rysunek obłędny, zazdroszczę talentu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem pełna podziwu. Świetny blog i wspaniałe prace!!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. normalnie bomba!! przepiękna i pomysłowa torebka :) świetny styl i klimat, taki lubię najbardziej :) praca się opłacała, jest super!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Podziwiam osoby, które same umieją szyć, dobra robota!!!
    Pozdrawiam Serdecznie!!!
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. zdjęcia są wystarczająco wyraźne, by docenić tę świetną torebkę ;) fantastyczny projekt i wykonanie ;) pooozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. super ....ta torebka jest ...:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dech mi zaparlo, przepiekna torebka! i czerwona :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Normalnie 'majstersztyk', jest przepiękna! Wygląda bardzo profesjonalnie, w końcu masz bardzo duże doświadczenie w torebkach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję to jedna z moich ulubionych torebek tworzę znów następną ;)

      Usuń
  18. Jest absolutnie rewelacyjna!!!! Była warta pracy jest przepiękna.

    OdpowiedzUsuń
  19. Torba jest świetna, jeansy także :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacyjna!!! masz dziewczyno talent już to powtarzam poraz setny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję super,że się podoba pomysł mój :)

      Usuń
  21. *___* WOW! Kolejna wspaniała torebka! :D Ten malunek, frędzelki i kolor zaiście indiańskie :) Uwielbiam Twoje prace <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)