sobota, 14 grudnia 2013

Domek z piernika




           

                                       Witam cieplutko :))




Coraz bliżej święta, coraz więcej zamieszania i przygotowań.
     
A może ktoś z Was niebawem będzie piekł pierniki ? 
  
Przygotowujecie jakieś ręcznie robione ozdoby ?

To zaglądnijcie  na bardzo kreatywny świetny  blog, jeśli ktoś jeszcze nie był     http://itssooeasy.blogspot.com/



 Moje  póki co  małe wyroby z siostrzenicą ...













    Uściski do spisania i dziękuję za Waszą obecność ..




16 komentarzy:

  1. Ja nie wiem czy się wyrobię z tymi piernikami. ;)
    A Twoje wyglądają smacznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne wyszły

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda, że nie umiem piec :((

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo smakowicie wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o ja..! Ale bajer ;) I to tak same robicie?
    Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Alee u Ciebie Slicznie juz udekorowane pierniki :) Ja juz pieklam pierniczki :) Nawet scianki domku mam ,alee kiedy skoncze calosc to sie jeszcze okaze :) Na stronke proponowana przez Ciebie z mila checia zajze :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja piekłam pierniki w ten weekend, muszę jakieś foto wrzucić:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Domek jest słodki, :) aż szkoda go będzie zjeść! Spojrzałam na ten link, który dałaś i fizelinowy wianek wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jej ale przepiękny domek z piernika, aż mam ochotę go spróbować :) ja dopiero będę piekła swoje świąteczne ciasteczka :)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. moja siostra w tamtym roku zrobiła domek z piernika, po świętach schowałyśmy go i teraz jest jak znalazł :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tak z ciasteczkami teraz jak znalazł i filcowe ozdoby z zeszłych świąt ;) Pozdrawiam

      Usuń
  11. Oo wygląda bardzo smakowicie! :D Może sama skuszę się na upieczenie takich pierniczków. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten domek z piernika wygląda smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)