niedziela, 9 listopada 2014

Aaa " CbT "




                                          Cześć !



Podążająca coraz to szybciej epidemia blogowa zainfekowała i mnie.
A ja dwójkę twórczych osób.








Wpadłam jak śliwka w kompot przez pieskieszycie.





Gocha jest wielbicielką psów, ma dwa kochane śliczne labradory a dla urozmaicenia uroczego kota.
Potrafi niemal uszyć wszystko.
Ma świetny zmysł ozdabiania psimi motywami.
Możecie u niej złożyć zamówienie na super oryginalny wytwór.
Jest wrażliwa, ciepła, pełna miłości i pomysłowości, za co jej pupile są na pewno  bardzo wdzięczni.
Mieć taka Panią to Skarb.
Zapraszam Was do świata Gochy.



                      Pędzę, szukam bo trzeba kogoś zarazić...



Pierwszą infekcje ode mnie złapała  filcowasowa .









Zdolne rączki tej osóbki wyczyniają cudeńka z filcu.
Pełna pomysłów mądra głowa.
Znajdziecie tam torebki, etui, maskotki, zakładki ale i szyciowe projekty!
Mnie oczarował  swetrokoc  - Cudowny!
 Zajrzyjcie koniecznie do Sówki.


Podskakując jak pchełka z epidemią blogową i szukając kolejnej ofiary...

                                   Znalazłam przystań u Zuzy.





Zuza uważa, że dzień bez szycia jest dniem dla niej straconym.
Szyje piękne różne ubrania, dla Pani i Pana.
Nie ma tu mowy o nudzie, bo Zuza to kreatywna i pomysłowa kobietka chce szyć więcej i więcej...
Mnie zauroczyła resztkowabluza - Świetna!
Klikajcie i podziwiajcie oryginalne Zuzy ubrania.



                             ...... Czas na moje odpowiedzi...

* Nad czym obecnie pracuję?

Nad projektem sukienki w kratkę, już niewiele pracy mi zostało.

*Czym moja praca różni się od innych?

Tym, że jest stworzona przeze mnie, moją techniką i moim pomysłem.

* Dlaczego tworzę i piszę bloga?

 Bo dzięki blogowi poznałam mnóstwo pełnych pasji ludzi.
A ja mogę pokazać innym czym zajmuję się w wolnej chwili.
Może ktoś chętny poznania nowego zajęcia wpadnie w wir szyciowy.

*Jak wygląda mój proces tworzenia?

Czasem jest krótki, czasem długi zależy co mi w główce się ubzdura.




                          ......Zmachana blogową podróżą teraz odpoczywam  :D ...




                                                 Trzymajcie się <=3=>








7 komentarzy:

  1. Serdecznie Gratuluje Ci Wyroznienia :)))) Jestes Niesamowita :), Wyjatkowa :), Zdolna :) i Uwielbiam do Ciebie zagladac :)))) Zycze Ci Kochana Milego Nowego Tygodnia :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Już się nie mogę doczekać twojej sukienki w kratkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ups! Zaraza toczy się dalej ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne pieski. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)