wtorek, 29 maja 2012

Pensjonarski Kołnierzyk z Koszuli

Trendy kołnierzyki pojawiły się w rozmaitych wersjach:
gładkie, koronkowe, bawełniane, skórzane, futrzane lub
biżuteryjne.Mogą kontrastować z tłem, kiedy indziej elegancko się z nim stapiają, stanowiąc szalenie modne wykończenie.Postanowiłam też sobie sprawić taki drugi-pierwsza wersja jest czarna klasyczna ze skóry, drugą zrobiłam z koszuli...




 Zrobiłam sobie mini szablon łezki do odrysowania-by przyszywać *prawie prosto* koraliki.














Kołnierzyk od koszuli prujemy! nie obcinamy nożyczkami!

Reszta koszuli nie zmarnuje się zrobię sobie np, bolerko..A kiedyś pewnie  zrobię sobie inny kołnierzyk do kolekcji..

                
               Do następnego posta..

8 komentarzy:

  1. no musze sie zmusic i sama cos takiego wkoncu dla siebie zrobiac:)

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! Ty to masz dziewczyno pomysły ;D Świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Ślicznie wyszły te łezki :D Fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale śliczne! oba mi się podobają a ten czerwony nie powiem oryginalny i bardzo ładny ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. super pomysł ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja Droga, dziękuję za cudny komentarz, lecz to ja mogę godzinami patrzeć na Twoje cudeńka.
    Gdybym miała taki maciupeńki dar tworzenia, byłabym taka szczęśliwa...
    Nie pomyśl sobie, że nie jestem zadowolona z życia...
    Ślę Ci moc pozdrowionek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Łał świetne wykonanie !! Pozdrawiam, Nicole M :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)