czwartek, 31 maja 2012

Skórzane Kolczyki-Diy

Na szybkiego wpadłam na pomysł by je zrobić, fajne by były bawełny np, pastelowy kolor który jest modny, wyrazisty neon.Pasek ma 35 cm długości (może być krótszy) szerokość 5cm.




Pocięte wąskie paski




 Bigle nawinęłam na tasiemkę - tasiemkę zszyć by bigle nie wydostały się.Na  początku zawijania  do materiału też przyszyć i dopiero zwijać pasek materiał.



***************************************





Kolczyki zwinięte zszyłam a na koniec dookoła przyszyłam tasiemkę.





      Chętnym życzę miłej  twórczej zabawy :)

15 komentarzy:

  1. Zastanawiałam się jak z paska zrobisz kolczyki, a tu proszę! :D Piękne, ile je robiłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam serdecznie...
    Sprawiłaś mi ogromną radość swoim komentarzem.
    To było takie miłe tym bardziej, że pogoda jest bardzo nieprzyjemna i deszczowa...
    Jestem pełna podziwu dla Twoich pomysłów.
    Chylę czoła przed Tobą i wszystkimi osobami, które posiadają taki wspaniały dar tworzenia.
    Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś do mnie wpadniesz. Ja będę odwiedzać Twojego nietuzinkowego bloga!!!!
    Cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny masz blog wiesz?:)) Na pewno tu będę częśniej zagladać :D !
    PS.Obserwujemy?:)Buziaki:*:*:*!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wyszły te kolczyki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. łoł jaki ciekawy blog, będę zaglądać ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super pomysł! rany podziwiam ciebie i twoją kreatywność :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdzie zaopatrujesz się w tą skórkę? Już w kilku postach ją widzę :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)