piątek, 1 czerwca 2012

Bluzki z Męskich Podkoszulków



Uwielbiam przerabiać-kombinować z męskich t-shirtów :D Zrobiłam dziś 3 różne* czarny rozmiar M.mniej szerszy od pozostałych które są z rozmiarów XL- ja noszę swój S*



 Odcięłam górę w dekolcie -ten chciałam aby miał mniejszy  od pozostałych 

***************************************
Rękawy zwęziłam  do połowy i przeszyłam na maszynie,  resztę materiału obcięłam by lepiej układał się rękaw









Dół zaznaczony do zwężenia-w rozmiarze M nie trzeba dużo(3cm)




Na maszynie zmarszczyłam boki









                 Dekolt  obszyty bawełnianą koronką
                    







           Te mają większe dekolty




Bez maszyny też  się uporacie. Rękawy podwijamy-w paru miejscach łapiemy niteczką, a dół można, np związać lub pozostawić szerszy.Ozdabianie przodu według swej kreatywności... 



                     Miłego popołudnia ;) 



31 komentarzy:

  1. zazdroszczę kreatywności,fajnie wyszły wszystkie!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obejrzałam wszystkie Twoje projekty, są naprawdę fajne i pomysłowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdolna dziewczyna! Świetne pomysły.

    OdpowiedzUsuń
  4. skąd bierzesz tyle pomysłów!
    jestem pod wrażeniem :)
    buziaki Kochana ;***

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie ta czarna koszulka wyszła z tą koronką! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna ta pierwsza z koronką! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, ale fajnie, ze masz taka smykalke. Mnie dosc kiepsko wychodzi przerabianie ubran :)

    OdpowiedzUsuń
  8. podobają mi się takie różne projekty pt 'coś z niczego' - ekstra! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ta z czachą podoba mi się najbardziej ! Mój chłopak też mi czasem daje swoje ciuchy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też bardzo lubię przerabiać ubrania, ostatnio coraz częściej zdarza mi się sięgać po nie do męskiej szafy :) Fajny efekt końcowy ,Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow,faktycznie tu kreatywnie! Robisz świetne rzeczy praktycznie z niczego! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurczę, masz pomysły :) Świetnie, lubię takie kreatywne osoby :)

    OdpowiedzUsuń
  13. masz dużo ciekawych pomysłów :) podoba mi się ;d
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz talent :)
    Ja tam bym nigdy nie zrobiła takiego czegoś. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Wowwww....you're sooo talented and creative!! What a cool idea! You have so many wonderful DIY projects here!! Lovely blog, maybe you want to follow each other? I'll follow you back for sure :)

    Have a great weekend!

    x♥x♥

    "Dicas de saúde, beleza, e exercício físico"



    OdpowiedzUsuń
  16. Kreatywność to podstawa ;)
    Ciekawy pomysł oraz wykonanie..

    Pozdrawiam D.

    OdpowiedzUsuń
  17. fajne rozwiązanie ;) zainspirowałaś mnie ;D zapraszam na moje DIY ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. hihihi, ja nie mogę sobie pozwolić, bo większość męskich sama szyję chłopakom i ozdabiam - zabiliby mnie ;))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. p.s. nie wiem, czy wiesz, ale masz ten okrutny weryfikator "obrazkowy" brrrr ;)))

      Usuń
    2. Dzięki nie wiedziałam ;) już gotowe ;)pozdrawiam

      Usuń
  19. No nie! Jestem pełna podziwu, co za kreatywność. :) Chętnie poobserwuję. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. faajnie!
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  21. Super blog! Masz masę super pomysłów dlatego obserwuję! Na pewno tu będę zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  22. super Ci wyszła ta czarna koszulka!!!

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ` Łał. Zdolniacha z ciebie ;) Pozazdrościć można talentu do przerabiania takich rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jej super pomysły :)
    Jesteś bardzo kreatywna ; *

    OdpowiedzUsuń
  25. dziękuję! fajnie wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super! Masz bardzo fajne pomysły :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)