środa, 13 czerwca 2012

Wakacyjna Koszula

 Gdy ją zobaczyłam w sh szybko zrodził mi się plan w głowie na jej przeróbkę-pomyślałam sobie...Ale genialne intensywne  kolory ! Przerobię na  letnią  wakacyjną koszulę wiązaną dołem.Cena zakupu koszuli była zadowalająca ! 2zł :D. 


Koszula rozmiaru 42, więc dużo na mnie za duża, ale od czego są przeróbki.Zniwelowałam kołnierzyk, odprułam rękawy bo z nich uszyłam paski by wiązać dół i oczywiście zwęziłam dużo po bokach.









Na  wakacje w sam raz, mi się marzą egzotyczne- Bora Bora   :D




                                            Do zobaczenia kreatywnie ..

.

31 komentarzy:

  1. Ślicznie Ci wyszło, zaprezentuj się w niej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaprezentuję tylko muszę złowić kogoś żeby mi pstryknął fotkę,bo sama jak pstryknę to nic fajnego nie wyjdzie heh ;) Dzięki :)

      Usuń
  2. przepiękne kolory, fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyszła!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniale przerobiłaś tę koszulkę:D!
    super.
    PS: dziękuję za bardzo miły komentarz, pozdrawiam serdecznie i w wolnym czasie zapraszam do siebie, będzie mi bardzo biło:)
    obserwuję :D.

    OdpowiedzUsuń
  5. super! świetne to wiązanie na dole, jest tak maksymalnie letnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny pomysł:) bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna koszula ! Masz talent;D

    http://defty-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ` Genialny pomysł! Patrząc na taką koszulę w życiu bym nie pomyślała, że można stworzyć z niej coś tak fajnego ;) Idealna na egzotyczne plaże ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Polecam :)
    Koszula nie trafia w mój gust, ale za to kiedy patrzę na ostatnie zdjęcie to się rozpływam *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Mogłaś pokazać jak leży na Tobie;D Przeróbka super;) Jesteś zdolna!! Gdybym miała maszynę do szycia to sama bym się takim czymś zajęła;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny pomysł! Następnym razem pokaż jak leży na tobie;) Okropna koszula przerodziła się w coś fajnego;)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie wiem czy oglądałaś ''Raj dla par''. Świetna komedia kręcona na Bora-Bora :)

    OdpowiedzUsuń
  13. o jej, a jest możliwość , żebyś przerobiła coś dla mnie?? :)
    Pozdrawiam , Angelika!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurcze, śliczna! :D Naprawdę w sam raz na takie wakacje! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Chciałam cię poinformować o rozdaniu na moim blogu. Do wygrania są niesamowite bransoletki! Bardzo łatwo je wygrać. Zapraszam, nie masz nic do stracenia, mam nadzieję, że weźmiesz udział, xx Poppy c:

    OdpowiedzUsuń
  16. zdolniacha z Ciebie ;) genialnie Ci to wyszło ;) też kupiłam w sh kwiecistą koszulę i też za dużą ;) pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń
  17. Łał, wygląda nieźle :) Co do Bora Bora - przepiękne miejsce, również chciałabym się tam wybrać ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. BARDZO FAJNIE CI TO WYSZŁO!:*

    ZAPRASZAM SERDECZNIE!!!:*

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna :)
    Dzięki za wizytę u mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super! Nawet nie wygląda na jakąś marną przeróbkę, na prawdę świetnie ci to wyszło. ;)

    Obserwuję twój blog, mam nadzieję, że ty będziesz obserwowała mój. Dzięki, że na niego zajrzałaś.

    Na moim blogu pojawiła się nowa stylizacja. Mam nadzieję, że wpadniesz i rzucisz na nią okem.
    stylemadd.blogspot.com

    Pozdrawiam, Maddelein.

    OdpowiedzUsuń
  21. Swietna koszula, do tego ten print!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialny pomysł - ileż to ja widziałam wspaniałym koszul za grosze w sh, ale były za duże! Teraz mam na nie pomysł, dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. wow ale pięknie Ci to wyszło, podziwiam talentu + obserwuję

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)