niedziela, 24 czerwca 2012

Kolczyki - Diy

Pamiętacie pocięte sznurki z których uplotłam naszyjnik i opaskę? Czemu by nie upleść kolczyków :D

Długość sznurka z pociętego podkoszulka po rozciągnięciu 53cm *oczywiście sznurki są potrzebne dwa*


Ja nie chciałam dużych ani zbyt malutkich, więc owinęłam wokół dwóch palców-dwa razy, jeden koniec schowałam pod spód  a drugi dłuższy zostawiłam aby owijać dookoła.




       Bigle przyszyłam !


Letnie lekkie kolczyki, chętnym życzę miłej zabawy :)





Pokażę  Wam top który sama sobie uszyłam zanim zaczęłam blogowanie.Jakieś siedem lat temu :D Prosty, więc mogę założyć i teraz.




                                Do następnego ! ;)

20 komentarzy:

  1. hehe fajnei to wyszło:) pozdrwiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze kolczyki i top.Ja co najwyżej umiem guzik przyszyć :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolczyki całkiem pomysłowe:D Żaden skrawek materiału się nie zmarnował:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na zdjęcie w bluzeczce:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ` Ciekawy pomysł ;) Top, który uszyłaś też jest świetny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. moim zdaniem kolczyki wyszły świetnie

    OdpowiedzUsuń
  7. mega kolczyki!
    Cudownie!!!! przepięknie kochana!!!
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    pozdrawiam i zapraszam do mnie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Jaki sposób na zrobienie sobie kolczyków. Niestety nie są one w naszym guście.
    Mimo to podziwiamy Twoją dusze artystyczną. Czekamy na kolejne nowości;]

    OdpowiedzUsuń
  9. BARDZO FAJNIE WYSZŁY TE KOLCZYKI:)
    ZAPRASZAM SERDECZNIE!!!:*

    OdpowiedzUsuń
  10. o wow = bluzeczka sliczna - a kolczyki sprytne ;)
    zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sama top uszyłaś!? WOW, jest boski! :D
    I kolczyki świetne :D Już cały materiał zużyłaś? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama szyłam top;) i materiał zużyłam heh a sznurków mi zostało do zrobienia kolczyków ;)

      Usuń
  12. fajnie tu u Ciebie. :) zapraszam do mnie ;d

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każde słowa-napełniają mnie do dalszego kreatywnego tworzenia :)